Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tycker du borde vara mer fundersam på en -98 som bara gått 2000 mil.
kolla beg-marknaden i länder där hojjarna körs året runt.
det är bara i länder som sverige där vi är så mil-paranoida... det är ingen formel1-motor med beräknad max livslängd vi snackar om. hojmotorer ska kunna rulla precis som bilmotorer med rätt underhåll mm. är den välskött och seriöst omhändertagen, så kan den vara betydligt friskare maskinellt än plågad cykel som gått mindre än hälften.
jag tycker dock den är dyr. bara ett par laxar till, för att kanske få en med just halva miltalet. 25 skulle jag ge på sin höjd. sålde min R1 01 2006, 3000 mil för 40.
kolla beg-marknaden i länder där hojjarna körs året runt.
det är bara i länder som sverige där vi är så mil-paranoida... det är ingen formel1-motor med beräknad max livslängd vi snackar om. hojmotorer ska kunna rulla precis som bilmotorer med rätt underhåll mm. är den välskött och seriöst omhändertagen, så kan den vara betydligt friskare maskinellt än plågad cykel som gått mindre än hälften.
jag tycker dock den är dyr. bara ett par laxar till, för att kanske få en med just halva miltalet. 25 skulle jag ge på sin höjd. sålde min R1 01 2006, 3000 mil för 40.
Ja, för det priset hade jag inte tvekat en sekund.
Ingen låda är en evighetsmaskin, men rettorna hade problem med lådorna.växellådorna på R1 brukar väl ge med sej förr eller senare... Det är iallafall något som jag har fått för mej. Belasta den hårt i ALLA växlar o kolla så att den inte hoppar ur eller rasslar i lådan. Eller har jag fel?
2000 mil på 10 år = garanterat skruvad mätare...
Är den bara servad enligt bok så ska det inte vara någon fara.
Typ bytt kamkedja, ställt ventilspelet etc.
Min -98 har gått 2.400 mil och mätaren är garanterat INTE skruvad.
Visst ska man vara observant men det finns mcåkare som har annat att göra på fritiden..![]()
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |