dobermagnus
FFF/ Farbror Frejs Fanclub
- Gick med
- 20 Jun 2005
- Hoj
- xr 600
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

ozeo skrev:tja 20 betala jag för min 92 men han hade satt ut den för 25 o jag skambjöd åkte ner o hämta dagen efter o vipps så satt man med en grymt rolig lekmaskin![]()
hatr för mig enkelförgasarn kom 92 men jag e inte säker fredde kan ha rätt med![]()
dom står högt i pris men det har sitt skäl de med. men prova pruta nån tusing...en 92 i hyffsat skick är iaf värd 20![]()
dobermagnus skrev:så min dröm att nån gång få äga en vettig xr kan nog bli sann....fan va gött..
![]()
![]()
här finns alla ens frågor o svar jag kanske är onödigt stor och tung så jag behöver nog en 600xr för att köra seriös enduro!grusvägssmisk och lätt enduro duger nog den onödigt lilla och lätta 400xr bra till.......????Pebl skrev:Vad skall du ha den till?
Grusvägssmisk och lätt enuro eller kanska sätta på motardhjul -mycket bra val
Seriös enduro -onödigt stor och tung, välj en xr400 eller en yamaha wrf istället

Pebl skrev:Vad skall du ha den till?
Grusvägssmisk och lätt enuro eller kanska sätta på motardhjul -mycket bra val
Seriös enduro -onödigt stor och tung, välj en xr400 eller en yamaha wrf istället
jag tackar igen för alla seriösa svar!!Snorfen skrev:Är också sugen till och från på en XR 600 igen. Men nu gick jag och köpte bil så det lär dröja ett tag med det. Toppenhoj annars,men som övriga har vart inne på så försök håll dig till till -91 och uppåt.Köpte faktiskt en ny -00 2002 av en viss firma i Värmland. Lite ångrar man nu att man sålde den,då jag börjar lessna på landsvägsåka.
Lycka till med ev.köp iaf! Är dom bara bra skötta är dom i princip outslitbara.
|
|
Missa inte Bikes sommarnummer!
Innehåll Bike powered by... |
|
|
Missa inte Bikes sommarnummer!
Innehåll Bike powered by... |
|
|
Shelby Turner, klar för GGN
Pressmeddelande 2026-08-05F... |