60-talet - hur såg folket ut?

Hagster

Miles high.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Det är firmafest imorgon... Jag är ute i god tid som vanligt. Temat är 60talet med inriktning på raggare och hippies, jag vill vara raggare. Hur såg raggarna på 60talet ut? Som idag? Med jeans, skinnväst m.m?

Jag vet inte riktigt hur jag ska klä ut mig eller hur jag ska ha håret. Någon som har förslag? Eller bilder? :)

Hagster skrev:
Det är firmafest imorgon... Jag är ute i god tid som vanligt. Temat är 60talet med inriktning på raggare och hippies, jag vill vara raggare. Hur såg raggarna på 60talet ut? Som idag? Med jeans, skinnväst m.m?

Jag vet inte riktigt hur jag ska klä ut mig eller hur jag ska ha håret. Någon som har förslag? Eller bilder? :)

Fråga långa fabrorn eller ngn annan gammal räv! :rofl :hihi :näsblod

Hagster skrev:

Vi har redan berättat för dig, gå ut i Karlstad centrum å titta på första bästa som går förbi

Långa farbron skrev:
Nej nu djävlar..... :tungan

Vet din mamma om att du är vaken ?? :)

Förresten, du är alltid rätt snabb på att svara, vilket leder till slutsatsen att du sitter här på sh.com ofta... Är du pensionerad? :D :hihi

Josafan skrev:
Förresten, du är alltid rätt snabb på att svara, vilket leder till slutsatsen att du sitter här på sh.com ofta... Är du pensionerad? :D :hihi

skräm inte bort han nu :tungan. Han är ju född på tiotalet så han borde vara pensionerad :D

Långa farbron skrev:
Ok om vi delar på ditt lördaggodis :rolleyes: :)

Men vet inte om jag får dela det för mamma. Ska fråga,

nejusste. Hon vet ju inte att jag är vaken. Men lite kan du få :pannkyss

Långa farbron skrev:

Åhh lördagsgodis... det kommer jag ihåg. Vi hade alltid ett kopparfat på ovanvåningen där vi hade godis i på lördagarna... Jävlar va man längtade på den tidne... :drool

Josafan skrev:

Ja... :rolleyes: och jag brukar charma dom unga sköterskerna här på hemmet med min Bling-Bling rullator med flames på ,så jag får sitta kvar vid datorn när dom andra måste gå och lägga sig.Sen får jag också hur mycket katrinplommon jag vill :banana

Alla nurses lövs farbron....

Långa farbron skrev:
Ja... :rolleyes: och jag brukar charma dom unga sköterskerna här på hemmet med min Bling-Bling rullator med flames på ,så jag får sitta kvar vid datorn när dom andra måste gå och lägga sig.Sen får jag också hur mycket katrinplommon jag vill :banana

Alla nurses lövs farbron....

Mohahahaha... ja det saknas inte humor iaf... :) :hihi

Du, förresten,du kan inte låna en digitalkamera och ta lite bilder på några nörses åt oss o lägga i grabbtråden? :gnissla

Josafan skrev:
Mohahahaha... ja det saknas inte humor iaf... :) :hihi

Du, förresten,du kan inte låna en digitalkamera och ta lite bilder på några nörses åt oss o lägga i grabbtråden? :gnissla

Sådan där digi-mal kamera vet jag inget om, är det som rötgen ???

Nej det är mina tjejer,dessutom är dom bara snygga efter medecinen som man fått av dom har börjat verka :rolleyes:

Långa farbron skrev:

DJM skrev:
Men vet inte om jag får dela det för mamma.

Du har inte lärt dig nånting av din mamma va?

Vad har hon sagt om godis å gamla fula farbröder?
Jag rekommenderar skarp att du ALDRIG beblandar dig med Farfarn å godis :fakta

Kolla bara hur det gick för Solid snake, han kommer aldrig bli av med sin blöja nu :arsele

Du ska ha äkta raggar-frilla! Gärna sån som står absolut toksnett med en MASSA gele! Sen svart skinnväst och uppvikta jeans med cowboyinspirerade boots! pimpigt.... på 60-talet kanske :D

Nyheter
Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back