ON var på![]()
Jag är på.
SGM har ju snackat mycket gott om Lunedets camping men dom har bara en 4-bäddsstuga, så den kan ju redan vara upptagen men det kanske är värt att kolla upp.
www.lunedet.se
/Oskar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ON var på![]()
Jag är på.
SGM har ju snackat mycket gott om Lunedets camping men dom har bara en 4-bäddsstuga, så den kan ju redan vara upptagen men det kanske är värt att kolla upp.
www.lunedet.se
/Oskar
vill du traila ner med mig då i ottan? vet inte riktigt var vi ska?!Lunedet is the shit när man är på Åsen.
Jag fegtrailar nog, om det inte blir både bad och grillväder, vilket är tämligen orealistiskt.![]()
vill du traila ner med mig då i ottan? vet inte riktigt var vi ska?!:va
Gelleråsen![]()
va??vad är det du säger?nu förstår ja ingenting..och ja tänkte åka till..nä, det tänker jag inte säga.....
![]()
Humor...me like!!!
![]()
jag kan oxå! även om jag är blyg och tillbakadragen.![]()
lite sliva och ful jäger råder alltid bot på sjukdommar som blyghet och tillbakadragenhet![]()
Fråga sekförtimoppefuckot med italienskan
![]()
det kommer jag inte ihåg nåt utav.....eller det kanske jag inte skulle ha sagt?!
![]()
tack vare er.![]()
The kuturdryck effectMen för att få riktig skjuts på en kväll rekomenderar jag chunkie red som dryck!Lämnar ingen oberörd....
![]()
5:30 lär man brumma iväg då..![]()
hur lång tid räknade ni förra gången? ska man va där till 0700 elelr nåt..för det börjar väl 0730..jag funderade på 0500...hatar och va stressad när man är på nytt ställe och man inte vet rutinerna..![]()
Lite aktuell status. Alla stugor bokade, både 2 bädd och 4 bäddstugorna på Lunedets. De hade konferensrum vid cafét för 475 kr per rum, 2 bäddars är ju inte samma sak..så det ser mörkt ut..frågan är om vi inte nu får ringa o se om det finns stuga kvar på Gelleråsen, alt är det gå upp i ottan o köra ner samma dag, 5:30 lär man brumma iväg då..![]()
När jag var på Åsen i våras så bodde jag Karlskoga Hotell, kanske inte det hetaste hotellet norr om kräftans vändkrets men det funkar. Jag tror de tog runt 650 kr för ett enkelrum, man fick lite rabatt när man körde SMC-kurs. Det är ganska skönt att bo på hotell, man slipper bry sig om sängkläder och sånt, plus att man får frukost.
hur lång tid räknade ni förra gången? ska man va där till 0700 elelr nåt..för det börjar väl 0730..jag funderade på 0500...hatar och va stressad när man är på nytt ställe och man inte vet rutinerna..![]()
Mc förvaring där? Finns det låst garage att tillgå..alternativ är annars om det finns stuga vid banan
Vi tar hand om dig på bananSå sluta oroa dig Carro
![]()
![]() |
Forged följer tre baggerbyggen
Tre amerikanska hojbyggare ... |
Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar
Statistik från försäkringsb... |
|
Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar
Trendbrott: Statistik från ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Concept RR
Under den prestigefyllda ut... |
![]() |
Snart dags för Custom Bike Show
Förra året firades den 50:e... |
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |
![]() |
En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu börjar det dra ihop sig ... |
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |