6,5 miljoner i diket

mmmm jag måste erkänna att jag inte helt kan tycka synd om karln, varfför gasa på när man kör en bil man är ovan vid??

Kakan skrev:
2560042 mmmm jag måste erkänna att jag inte helt kan tycka synd om karln, varfför gasa på när man kör en bil man är ovan vid??

Men herregud. Olyckor kan väl hända alla? Bättre att han vågar köra den än att den samlar damm i något garage..

Han hade ju inte ens ägt den i ett dygn! *haha* Jag hade då inte stampat på gasen oavsett fordon i det här vädret om jag bara haft den ett par timmar i min ägo...

.... okej... en CYKEL hade jag väl trampat på ordentligt.... :D

Kakan skrev:
2560042 mmmm jag måste erkänna att jag inte helt kan tycka synd om karln

om du kollar vad han har i garaget osv. så ser man att han kan ju typ beställa en ny precis när han vill -ifall koeningsegg tycker att det är OK

just den bilen går väl inte att få tag i närsomhelst, så säg att han har väntat länge för att få den, vem här inne med handen på hjärtat hade inte gasat rejält med den när man väl fick hem den?

Han kunde ju ha valt ett bättre tillfälle att testa gränser kanske... nåja vad är de de säger? talang går inte att köpa :D

Och skvallerpressen försöker naturligtvis få det att låta som att han har blivit av med 6,5 miljoner i och med detta.

Jag har en svag misstanke om att han hade den helförsäkrad.

Bara en svag.

Kul att en svensk äntligen har köpt en bil, tråkigt att han skulle paja den på direkten..

Tycker killen får skylla sig själv! Förra ägaren körde samma bil av vägen på första turen för att han inte kunde kontrollera den! Han tackade helt nej till förarutbildningen och den här killen orkade inte vänta.. Jag ser en röd tråd..

Ev. något fel på bilen.., bilfirman står för kalaset

H&M-miljonären slipper betala för lyxbilskrocken

Men den såldes ju i torsdags?
- Ja, vi har sålt den, men inte levererat den.

Hur kunde bilens ägare köra bilen om den inte var levererad?
- Han var ute på en provtur.

Dagen efter att köpet gick igenom?
- Ja. Det kommer att gå på vår försäkring.

http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,914348,00.html

Cervantes skrev:
2560571 Tycker killen får skylla sig själv! Förra ägaren körde samma bil av vägen på första turen för att han inte kunde kontrollera den! Han tackade helt nej till förarutbildningen och den här killen orkade inte vänta.. Jag ser en röd tråd..

Du ser fel:tummenupp

Superbilar skall användas, och hellst ska man dö på kuppen!! :yoparty

Hoppas han lagar den fort och kränger på isdäck, coolaste vinterbilen någonsin..

Det är viss tredje gången som den är i diket, verkar som det är något fel på den bilen. Kan det vara ett fall för allmäna reklamationsnämden? :confused:

KGK skrev:
2560892 Ev. något fel på bilen.., bilfirman står för kalaset

H&M-miljonären slipper betala för lyxbilskrocken

Men den såldes ju i torsdags?
- Ja, vi har sålt den, men inte levererat den.

Hur kunde bilens ägare köra bilen om den inte var levererad?
- Han var ute på en provtur.

Dagen efter att köpet gick igenom?
- Ja. Det kommer att gå på vår försäkring.

http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,914348,00.html

Ja vad ska man säga om de där???
Killen slipper betala för de hela för han var ju bara på en provtur....18 timmar efter de han hade köpte bilen :va Jisse jag visste inte att man kunna vara ute och prov köra en bil i ca 18 timmar :lol

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg