535 storlekar större!

jösses, de låter ju inte alls som de gör på videon:confused: ajja, behövcer iaf inget slipon för ljudets skull, däremot för det är grymt mycke finare.

Ang kicka igång, det är bara skitsnack att det är jobbigt, tungt etc
Blev helt chockad hur lätt det va:) Bara man hittar "rätt" läge på kolven så är det som vilken moppe som helst, och om man hittar "fel" läge kan man få kicken genom foten:yoparty :gnissla

EDIT: 660 har 654cc och 625 har 625cc, sen har ja hört att det ska vara en annan kam i 660 men det är ja inte säker på...

Beror ju på om du har autodekomp eller inte. :rolleyes: Har man manuell dekomp och inte använder den är det hyffsat motstånd. Speciellt med vänsterkick! :gnissla

Beror ju på om du har autodekomp eller inte. :rolleyes: Har man manuell dekomp och inte använder den är det hyffsat motstånd. Speciellt med vänsterkick! :gnissla

Jag tror faktiskt inte att det spelar någon roll vilken sida kicken sitter på:tungan Hondan är ganska tungkickad utan dekomp:näsblod

Jo,min ktm sparka oxå tillbaka på mej första gången ja skulle startan:huvet

snygg hoj(Y)

tog mig typ en månad innan jag lyckades kicka igång min 625 -05 första ggn:tungan dock så använde man ju elstart hela tin:tuttar
nu funkar det utmärkt:)

ngn film där du kör?:)

När du kickar, sitter du på hojen då eller har sett att vissa smo har på vänster ställer sig bredvid hojen och kickar. Vet inte om det är lättare då jag inte prövat det.

När jag har kickat igång Husaberg så har jag stått brevid hojen och kickat med högern, fy fan vad skillnad på tröghet mot min yamma... Men faktiskt så fick jag igång husan på 2 försöket ;) :tummenupp

När du kickar, sitter du på hojen då eller har sett att vissa smo har på vänster ställer sig bredvid hojen och kickar. Vet inte om det är lättare då jag inte prövat det.

Dom första 2 gångerna stog ja på vänstersidan o kicka med högerfoten, nu är det bus lätt o sitta o kicka me vänstern:tummenupp

snygg hoj(Y)

tog mig typ en månad innan jag lyckades kicka igång min 625 -05 första ggn:tungan dock så använde man ju elstart hela tin:tuttar
nu funkar det utmärkt:)

ngn film där du kör?:)

Nej tyvärr, har inte kortet än:rolleyes:

Last edited:
Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti