528 km/h på Nynäsvägen!!!

Är det fortf. R1-kåpa fram? Isåfall sponsrar jag med ett vitt kåplas till nästa film...

Jag gillade det bättre förut med analog visning av hastigheten, det ser så jävla mkt fränare ut :)

Bra film som alltid :)

/ Hannes

halmstads_kung skrev:
Sjuk? :va

hehe...ja...vi vill gärna ha detaljerna om hojen upplagt:)
Kört den i bänk?
PM:a Heliac och fråga vilket nummer av Bike den var med i, det är hans gamla hoj.

Ledsen Roller, men 528 km/h räcker bara till rosa gruppen på Rörken :hihi

RoLLER skrev:
Jag hade privilegiet att lägga en Napalm-matta från Västra Haninge till Enskede med Webspy's Honda Fireblade 1137cc TURBO!

528km/h på mätaren.

Screen-Shot:

528.jpg

En teaser är under rendrering, 84% klart!

Nu är en mitt-i-natten teaser klar. Napalm-matta!

fnys..står ju faktiskt 165 km i nederkant, det där stora lär väl vara trippmätaren... :va

Trodde ej att jag skulle erkänna detta efter all kritik jag riktad mot dina turer ...men detta var riktigt häftigt!!! :D vilket ljud!!! jag kände fan fartvinden på kontorsstolen...helt sinnessjuk hoj..... :3freak

:4skrika Min hojabstinens gick genast från svår till outhärdlig..

RoLLER, tycker du skall låna "den där" igen och svänga förbi mig :tungan

Sitter på jobbet men kan tyvärr inte ta ner filmer pga. begränsningar i datorn... Är lite nyfiken på laddtryckskurvan eftersom jag själv inte hade på någon tankcam. Att titta på mätaren vid körning var ju inte att rekommendera :D

Kan jag få köpa tillbaka den? Risken e nog överhängande kl.14:30 när jag laddat ner filmen... :4skrika

kan inte se filmen... buhuhuhu :(

Windows Media Player cannot connect to the server. The server name may be incorrect or the server is busy. Try again later.

Rollern verkade lite borta... :tomten före körningen, var ni tvungna att trycka i honom så mycket lugnande för att lura upp honom på hojen? :hihi
Kul film, skönt ljud :tummenupp

HanneZ skrev:
Är det fortf. R1-kåpa fram? Isåfall sponsrar jag med ett vitt kåplas till nästa film...

Jag gillade det bättre förut med analog visning av hastigheten, det ser så jävla mkt fränare ut :)

Bra film som alltid :)

/ Hannes

Instämmer ser inte ett piss!! :7peta

Med aktuell drevning och bakdäck borde farten vara mellan 345-360km/h.

Lovar att byta kåpglas till nästa repa.... måste bara laga motorn först.....

//Anders

RoLLER skrev:
Jag hade privilegiet att lägga en Napalm-matta från Västra Haninge till Enskede med Webspy's Honda Fireblade 1137cc TURBO!

528km/h på mätaren.

Screen-Shot:

528.jpg

En teaser är under rendrering, 84% klart!

Nu är en mitt-i-natten teaser klar. Napalm-matta!

Fan 500 + det e typ 140 ms/s !!! 4 mil på ca 5 min det går fan inte :) :tummenupp :tummenupp :tummenupp

Vad var det som hände på måndag, för jag vill lätt se!!!!!!!!!!!!!

Men lite galet är det!

*/ ?>
Back