cosworth82
Ny medlem
har fått en bra deal på en ktm 525sx motard ja har inte testat den själv än men höjer ögonbrynen då den bara e 4 växlad de e klart me hög drevning får man ju upp farten men de känns som att den kan bli lite slö då?
nån me mer erfarenhet av ell rentav har kört en 525sx som motard o hur den funkar till ändamålet?
nån me mer erfarenhet av ell rentav har kört en 525sx som motard o hur den funkar till ändamålet?
)