525 EXC Motard 06

"NÄCKEN"

Häradsbetäckare...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Såld såld såld
Någon här som har koll på var man köper en sådan billigast?
Ska vara med både motard hjul och med crosshjulen.. Fick sålt min 660 igår så nu tänkte jag inhandla en sådan.. Har ringt runt lite men det billigast jag hittat ligger på 85000:- komplett för en sådan..

NÄCKEN skrev:
2069332 Någon här som har koll på var man köper en sådan billigast?
Ska vara med både motard hjul och med crosshjulen.. Fick sålt min 660 igår så nu tänkte jag inhandla en sådan.. Har ringt runt lite men det billigast jag hittat ligger på 85000:- komplett för en sådan..
snåljåp det e bara och handla det är väll inga pengar för dej :7peta

har du hittat en sån komplett med bägge uppsättningar hjul för 85K, så är det bara att grattulera!,....köp isåfall! tror inte att du kommer undan billigare, bara hojjen har ett riktpris på 83.900:- och det priset brukar vara svårprutat,...går oftast bara att få bra deal på tillbehör som ex ett motardkit vid köp av hoj, om du gör ett "rent" köp med cash.

pwracing skrev:
2070273 har du hittat en sån komplett med bägge uppsättningar hjul för 85K, så är det bara att grattulera!,....köp isåfall! tror inte att du kommer undan billigare, bara hojjen har ett riktpris på 83.900:- och det priset brukar vara svårprutat,...går oftast bara att få bra deal på tillbehör som ex ett motardkit vid köp av hoj, om du gör ett "rent" köp med cash.

Vad fick du ge för din, och vad ingick i priset?

Mr R skrev:
2071979 85´SEK är ett mycket bra pris. Jag skulle slå till direkt...

Ja det blir nog bra... Ska ringa runt imorgon å kolla lite till... Sen blir det väl till å beställa en sånn.. Va rekomenderar ni för framskiva och OK till en sådan? Bromspumpen som sitter orginal duger? Eller?

gav 90K för min med motardkit, då ingick oxå en kraftigare bromscylinder+spunnen slang fram (ca1500-1800:-), alu-hasplåt,krashpuckar, extra oljefilter + lite annat smått o gott,...säljaren monterade också på alla prylarna vid motardkonverteringen som krydda på moset,....nog för att man gärna hade kunnat göra det själv, men erbjuder dom det så, why not!,...... :tungan
(Ds!,...kraftigare bromspump rekommenderas, blir effektivare+ att du får en helt annan bromskänsla)

Last edited:
pwracing skrev:
2072325 gav 90K för min med motardkit, då ingick oxå en kraftigare bromscylinder+spunnen slang fram (ca1500-1800:-), alu-hasplåt, + lite annat smått o gott,...säljaren monterade också på alla prylarna vid motardkonverteringen som krydda på moset,....nog för att man gärna hade kunnat göra det själv, men erbjuder dom det så, why not!,...... :tungan

Ingick sliponet med? Var köpte du din?
Den där kraftigare bromscylindern har du nåt artikelnummer eller bild på den?

akra-slippen har jag köp till nu efteråt,..deras nyaste med utbytbar "end-cap",.....pumpen är inte ktm orginal,...kan kolla upp den om du vill,...köpte hojen på "ride" i umeå.

pwracing skrev:
2072369 akra-slippen har jag köp till nu efteråt,..deras nyaste med utbytbar "end-cap",.....pumpen är inte ktm orginal,...kan kolla upp den om du vill,...köpte hojen på "ride" i umeå.

Ja gör gärna det å Pm:a mig det... :tummenupp

*/ ?>
Nyheter
Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa