Helgon26
Ny medlem
Har en 525a, min display fungerar men den lyser inte... någon som vet hur man byter lampa eller hur man löser det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
du har inte pilat isär kontakten med en bruna kabeln i? då lyser den inte.Helgon26 skrev:Har en 525a, min display fungerar men den lyser inte... någon som vet hur man byter lampa eller hur man löser det?
Nej, allt ska vara kopplat rätt.......chukabowa skrev:du har inte pilat isär kontakten med en bruna kabeln i? då lyser den inte.
den har inte trillat ur eller ärjat(?) igen? annars har jag tyvär ingen bra idé.Helgon26 skrev:Nej, allt ska vara kopplat rätt.......
ok, ska kolla detchukabowa skrev:den har inte trillat ur eller ärjat(?) igen? annars har jag tyvär ingen bra idé.
Finns det ingen lampa i som man kan byta?? eller hur fungerar det så att det lyser?chukabowa skrev:den har inte trillat ur eller ärjat(?) igen? annars har jag tyvär ingen bra idé.
jag vet inte.. vet bara att den inte lyser när an kopppar bort den bruna kabeln. när man ändrar weelsize osv. borde ju finnas nån lampa tycker jag. finns den inte med i den där sprängskissen man får med hojen?Helgon26 skrev:Finns det ingen lampa i som man kan byta?? eller hur fungerar det så att det lyser?
Var hos handlaren men inte ens han visste hur det fungerade............han fick fram någon liten lampa men var inte säker på om det var den och jag har inte hittat någon lampa....chukabowa skrev:jag vet inte.. vet bara att den inte lyser när an kopppar bort den bruna kabeln. när man ändrar weelsize osv. borde ju finnas nån lampa tycker jag. finns den inte med i den där sprängskissen man får med hojen?
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |