NSR_Martin
Vill man så kan man.
62 
Se till att klara uppkörningen nu med!! Och fort!!

Se till att klara uppkörningen nu med!! Och fort!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Kör du så kasst? Tror inte jag, du, som de flesta andra ungdomar borde ha lätt för tt lära och redan kunna köra ganska bra. Jag tror han vill mjölka dig på pengar.SmackMan skrev:Tackar! jag hade första körlektionen idag.. då sa han att jag behövde runt 10-15 lektioner till! jag tror han håller på att blåsa mig på en massa pengar! och så sa han att jag kommer nog inte få uppkörninge fören i september!!! SUG PÅ DEN NI!
För att man kan få väldigt mycket bra tipps om hur det ska gåtill osv om man gör det.cRoC skrev:Vafan ska man ta lektion på manöverbanan för?! Träna är det enda som hjälper där

NSR_Martin skrev:För att man kan få väldigt mycket bra tipps om hur det ska gåtill osv om man gör det.
välkommen till klubbenSmackMan skrev:Jag hade uppskriving idag! tyckte det gick åt helvete.. och så när jag rättade så hade jag 52POÄNG! inte dum inte dumt!
gammelfarfar skrev:fick 61 på teorin och tog uppkörningen idag!hade lite kul på motorvägen sen
![]()
_Karlstrom skrev:Bara jag som tycker att köra motorväg är as tråkigt?![]()
SmackMan skrev:Tackar! jag hade första körlektionen idag.. då sa han att jag behövde runt 10-15 lektioner till! jag tror han håller på att blåsa mig på en massa pengar! och så sa han att jag kommer nog inte få uppkörninge fören i september!!! SUG PÅ DEN NI!
,jag tog bara tre dubbellektioner (80min) innan min uppkörning
och jag hade aldrig kört en mc innan... okey, moppe sen jag var typ 11, men det är en annan sak...
,men behöver du fan 10-15 lektioner?! är det enkel (40min) eller dubbellektioner (80min)???Esquina skrev:Grattis, själv fick jag 53... Fett dåligt enligt mitt tycke men men!

|
|
Motorsportsalongen i Örebro!
Jag tog en snabb avstickare... |
|
|
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort
Det är ingen lätt uppgift H... |
|
|
KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”
Rajiv Bajaj, 58, VD för den... |