Gallianoman
DÖD åt alla hojtjyvar!
... är det något att vara orolig över? Det är en Triumph ST som det gäller så det är väl en touringhojj, kan man kanske säga...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Chii skrev:dock skulle jag välja annat märke än en trajja, Vill inte snutskasta och vara dryg men jag har hört lite oroande saker om dom där cyklarna. Jag skulle köra japan istället. Ventils spelsjusterings intervall på 1200 mil är heller inte kul
Gallianoman skrev:Har kört två sprint ST förrut utan några större problem (Förutom att den siste blev stulen...) Är helt igenom JÄTTEnöjd med dom... Bästa cykeln jag ägt!
sharpedge skrev:Men som Victor skriver, kolla serviceboken. Rätt servad så ska det nog inte vara problem.
Inte köpläge för Triumph. Kolla hur många olika sorters fabrikat det är på skruvar och muttrar, millimeter, insex, torx allt i en salig blandning, som mekaniker så ryser man i hela kroppen. Kolla hur man skall byta framdrev ?Gallianoman skrev:... är det något att vara orolig över? Det är en Triumph ST som det gäller så det är väl en touringhojj, kan man kanske säga...

Victor skrev:Va, jag har ju inte ens varit i närheten av den här tråden?
Hur kommer det sig att folk kommer ihåg nick, det är ju värsta rainman över det.
|
|
Steve Holcombe klar för GGN!
Pressmeddelande 2026-08-10 ... |
|
|
Nya Chief Vintage Sturgis
I samband med 86:e Sturgis ... |
|
|
Missa inte Bikes sommarnummer!
Innehåll Bike powered by... |