5 motarder i Kullavik/Billdal i onsdags

slang-rikard

Seriös
Gick med
6 May 2004
Hoj
05 KTM 625 SXC
Jag såg ca. 4 KTM-motarder, en av dom, en moddad SXC (har jag för mig) och en XR 650-motard utanför Statoil i Kullavik/Billdal börnandes ut på 158an, Säröleden nu i onsdags.

Är det någon här på SH som känner sig träffad?

/Rikard

slang-rikard skrev:
Jag såg ca. 4 KTM-motarder, en av dom, en moddad SXC (har jag för mig) och en XR 650-motard utanför Statoil i Kullavik/Billdal börnandes ut på 158an, Säröleden nu i onsdags.

/Rikard

jo jag var en av dom....

slang-rikard skrev:

/Rikard

Kan det ha varit så att det var dom erfarna SH:arna, Essey, bebben, Coola Ola mf...som ja körde med....lämnade dom dock i kba då ja var tvungen att åka till jobbet!

Åhhh, det är ju typ där jag bor.....fan får ju lägga upp en tråd när ni ska ut dit och åka :tungan

Busgrabb skrev:
Åhhh, det är ju typ där jag bor.....fan får ju lägga upp en tråd när ni ska ut dit och åka :tungan

vi hade en tråd........ kolla Göteborgs tråden lite offtare.......där förs de flästa disskusioner...

nu när du säger det så får ja la tippsa dig om att kolla in "Tjejkörning i gbg" för den e ändrad så de massa folk som ska med nu, killar och tjejer!!!

kolla den!

Jag stod på Statoil och tankade min fina Volvo 850 när jag såg er susa förbi.
Det var två moppepojkar på som svängde in på macken och ställde sig bakom mig för att tanka sina Beta och Puch moppar. Jag hörde dom säga, överlyckligt, och med darr på sina målbrottsröster; "Såg du! Fyfan va fett, Dom sakta ju typ in och körde med oss! och fan vad grymt det var när han stegra förbi mig!" :D

slang-rikard skrev:
Det var två moppepojkar på som svängde in på macken och ställde sig bakom mig för att tanka sina Beta och Puch moppar. Jag hörde dom säga, överlyckligt, och med darr på sina målbrottsröster; "Såg du! Fyfan va fett, Dom sakta ju typ in och körde med oss! och fan vad grymt det var när han stegra förbi mig!" :D

:lol
Grymt lätt att göra moppekillarna lyckliga för en hel vecka framåt!
Jag brukar alltid ge dom en liten show. :tungan
Man vet ju hur man själv var i den åldern! :hihi Hmm.. Eller fortfarande faktiskt.. Blir lycklig varje gång jag ser en hoj åkare på bak eller framslangen. :kär

Costanza skrev:
Getingen....vi får ändra våra avatarer nu.....känns hårt att skriva att den är såld.....

There There.......... There There.........

Jag har bytt i profilen nu iallafall. Känns rätt gött faktiskt

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...