GSXR1100R
The older i get the faster i was
Rullade upp persiennen och ser en blå himmel och en stor sol, härligt väder... men termometern visar -5 grader
Nu är det slut på morgonrundor, som tur är så brukar tempen klättra upp till ett par plusgrader och då får man väl damma av gammelgixxern och dra en repa på leriga höstvägar.
Nu är det slut på morgonrundor, som tur är så brukar tempen klättra upp till ett par plusgrader och då får man väl damma av gammelgixxern och dra en repa på leriga höstvägar.


Tur att vi ska köra Minimoto inomhus idag.
