5 bästa racen?

Robban

Nu med daytona...
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Daytona 2006 bankittad!
Vilka 5 race skall man titta på när hösten snart övergår i den långa jävla vintern och hojjen står parkerad i garaget för denna sässong.
Dom 5 bästa, kan vara nytt, gammalt, moto gp eller bsb eller vad som..

ge mig tipps:tummenupp

Suzuka 88 eller 89 kommer inte ihåg på rak arm, men 88 var väl Schwantz första seger och det gick på bakhjulet var som.
89 tror jag det var de bytte placeringar hela tiden i toppen.

Moto gp på Laguna Seca detta året var väl inte helt fel?

MotoGP.
Laguna Seca 2008
Philip Island 2001
Suzuka 1994

250 GP.
Misano 2008
Mugello 2007

WSBK
Monza race 2 2008

SS600
Assen 2008.

[YOUTUBE-ID]ylO8zbytLnE[/YOUTUBE-ID]

Nice!!
Men är Foggy pårökt?? Fan han kollar ju bak som en tjackpundare! Måste varit i början av karriären..

Jag bidrar med WSBK. ASSEN, 2004 race 2. Kolla in när vermuelen kör om Toseland ÖVER innerkurbsen. sjukaste jag någonsin sett. Race 1 är också bra. Hela säsongen i wsbk 04 är snuskigt bra :yoparty

Nice!!
Men är Foggy pårökt?? Fan han kollar ju bak som en tjackpundare! Måste varit i början av karriären..

Jag bidrar med WSBK. ASSEN, 2004 race 2. Kolla in när vermuelen kör om Toseland ÖVER innerkurbsen. sjukaste jag någonsin sett. Race 1 är också bra. Hela säsongen i wsbk 04 är snuskigt bra :yoparty

Tror det där är från ett race som Foggy (på NCn), Whitman (på RGVn) mfl körde "på skoj".
Mao så lattjade de mer runt än vanligt, nog därför Foggy tittar bakåt så mycket som han gör.
Står om det, med intervjuer, i förra numret av Performance Bikes.

Finns det smakprov på tex Youtube?

Jag har försökt hitta tidigare, men utan resultat.. Har DVD:n hemma, bara komma å titta :) har lite nya "War storys" att dela med mig av också. hehe. Roligast av allt är att han gör det två ggr. Första ggn sätter kommentatorerna i halsen, fattar noll.. Andra ggn får man sänka ljudet på tv;n då dom skriker som stuckna grisar :tummenupp

Salzburgring -94

Börjar lite mjukt och fint med kurbshoppning i 125 klassen med småintressanta chassireaktioner vid landning :tummenupp

Sedan tar Capirossi och Biaggi över och försöker knäcka styrstopp och framgafflar i den tuffa grenen kurbshoppning :näsblod

Och som en bonus visar 500 grabbarna hur mycket längre man kan hoppa med lite mer pulver mellan benen...

Philip Island 2000 i 500GP är också ett bra race.

...

....om vi snackar stora klassen......

Suzuka - 91

ungern -93

Phillip Island -00

Phillip Island -02

...och sen Suzuka - 91 igen......

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...