5.30 Drev till Fireblade -00 / -01 ?

KennethN

N-TRADE RACING
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR -2015
Jag har några nya 5.30 kedjor och letar nu 5.30 drev till Honda CBR 929 RR Fireblade -00 / -01 ?

Firebladen har 16 fram o 42 bak som original. Förutom dessa finns även massor av 17 fram och 40 bak att köpa men det vill jag inte ha.

Jag letar 5.30 drev typ 15, 14 och 13 fram samt 44 och uppåt bak.

Jag har idag ett 5:30 15 fram och ett 44 bak som följde med vid diverse inköp så det måste finnas att få tag på. Frågan är bara vart....

Vet någon ?

PS. Jag vet att det säkert är bättre, enklare o smidigare att gå över till 5.20 men jag skulle först vilja veta om ovanstående går att få tag på.

Tack på förhand.

/ Kenneth

Är det ingen som har koll ?
Vet någon vilka handlare är störst på drev i Sverige då, så att jag kan börja ringa runt o fråga ?

drev?

KennethN skrev:
Är det ingen som har koll ?
Vet någon vilka handlare är störst på drev i Sverige då, så att jag kan börja ringa runt o fråga ?

Hallå Mannen! kolla med Addemoto i skåne nånstans har nr: men jag tror de har det mesta i drev och kedjeväg. Faan körning till helgen hörrö ska bli kul det. vi hörs hörrö!

Kungligt Micke :tummenupp Tack för tipset.
Jag kollar med Addemoto.

Ja, vi syns på banan i helgen :)

/ Kenneth

750-R skrev:
Hallå Mannen! kolla med Addemoto i skåne nånstans har nr: men jag tror de har det mesta i drev och kedjeväg. Faan körning till helgen hörrö ska bli kul det. vi hörs hörrö!

Hallå igen Micke.
Alviks MC http://www.alviks-mc.com sade idag att även de kunde ta hem 530 drev till Firebladen och till andra hojar så jag lade in en beställning så får vi se. De brukar vara suveränt duktiga på att fixa fram prylar så jag tror att de ordnar detta galant. Det var ju även Alviks som fixade fram AIM Laptimers hur snabbt som helst och till bra pris trots att ingen annan verkade kunna leverera på månader. Vi håller tummarna att även detta fungerar bra.

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...