5år och 80km/h (i kurvorna)

Bara att handla ser jag....dottern e ju bara 3,5år men det ska väl börjas i tid :tummenupp
 
Min grabb är 4 i år. Nästa år, ska pappa shoppa lite till grabben..

Så jävla klockrent!! :yoparty
 
Nä... än knäskrapar han inte, men han kom in i depån med ett leende i hela hjälmen o sa att foten hade skrapat i marken i kurvan.... DET KOMMER! Å själv går man omkring stolt som en tupp bland de andra.
 
JoS skrev:
Coolt!

Tänk om man själv hade fått börja köra hoj i den åldern. Det är givet att jag skall köpa en sådan när jag väl skaffat en unge.

Men, bilderna måste vara tagna i våras va? Det är snö i den tredje bilden och väldigt få löv på träden.

stillbilderna är lite äldre och där han kör e d ca1 mån sen.
 
min yngsta son är 2½ år nu...så i vinter inhandlas minimoto..monteras antagligen stödhjul och stryps gas...sen ska det tränas :tummenupp

man lever genom sina barn..så är det..
 
Grymt coolt!
Grabben blir grymmast i trakten på två hjul när han växer upp.
Är själv från Gislaved så jag kanske får åka ut och titta. he he :tummenupp
 
Fy va coolt!! Nu vet jag vad grabben ska få på sin födelsedag :)
 
Vilken Stjärna !!!
Återkommer med bilder på min racer dotter..
Tråden kanske startat en tävling om ballaste Sporthojs barnet..
 
Det blev ingen åkning igår när det regnade va!?
Jag tänkte att det inte var lönt att åka ner till banan då.

Bananen :banana
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top