4t o hk...

Supemote

Ny medlem
Gick med
28 Apr 2003
Hoj
Ingen för tillfället !! känns förjävligt !!
Hej !

Enligt mina uppgifter så har KTM´s fabriks 660 racer 82 hk, säger dom själva.

Köp den om ni kan hantera effekten.... kostar bara sisådär ca: 170-190.000:- :skrämd

LYCKA TILL !!!! :tummenupp

För övrigt så har jag väntat sen i våras på min 660, "fy f*n va kul det ska bli :rock "
Jag har köp KTM´s titan system men vad behöver jag mer ha :confused:
Snälla.... uppdatera mig NU.

Har ni läst att dom har ändrat lite på LC4:an och 660 ??
Kolla på http://en.ktm.at/set_index.asp
läs under new features.

Mvh Supemote

hahaha, till -03 fick 660n gummiupphängt styre, till i år får den kylfläkt, -05orna kommer med, tankväska :p :D

Touring!!!

Jaa, jag vet. Jag ÄR avundsjuk bara........ :rodnar

Du behöver nog inte göra så mycket mer med 660:n, går garanterat bra nog... :tummenupp

Det ända du möjligtvis skulle behöva e isf elstart... :brynad Nä, skämt åsido så lär du säkerligen bli nöjd med din 660 när du får den...

Lycka till med hojen när du väl får den!! :rock

//Tobbe

Ja precis, glömde det viktigaste. på med ett helsystem sedan om du ska åka bör du byta däck, åtminstone ibak

Kolla så fjädringen är inställd rätt oxå, på några ex -03 var de riktigt åt fel håll

Tobbe_Borg skrev:
Du behöver nog inte göra så mycket mer med 660:n, går garanterat bra nog... :tummenupp

Det ända du möjligtvis skulle behöva e isf elstart... :brynad Nä, skämt åsido så lär du säkerligen bli nöjd med din 660 när du får den...

Lycka till med hojen när du väl får den!! :rock

//Tobbe

Måste man byta allt på KTM innan man kan börja köra? :confused: :confused:

660

Tjenis !!

Jag får min 660 på fredag :D
Tack för svaren på mina frågor, kommer ni på mer så är det bara att sända på.

Mvh Supemote

Re: 660

Supemote skrev:
Tjenis !!

Jag får min 660 på fredag :D
Tack för svaren på mina frågor, kommer ni på mer så är det bara att sända på.

Mvh Supemote

Då får man ju gratulera till att du äntligen ska få hojen... :tummenupp Hos vilken handlare har du handlat hojen??

Lycka till med den i vilket fall som helst o hoppas att du blir nöjd o belåten... :D

//Tobbe :cool:

Supemote skrev:
Gissa vart jag har handlat den !!!!!

Skulle väl inte tro att jag behöver gissa vart du handlat... :rodnar Vore ju kanske lite "dumt" o handla någon annanstans!!! Eller hur? :tummenupp //Tobbe som vill ha sin 625:a nu... :mad:

jag pratade med ragnar i veckan. han sa att de skulle rulla in vid nästa vecka eller två. både SMC och SXC tydligen?

motardnisse skrev:
jag pratade med ragnar i veckan. han sa att de skulle rulla in vid nästa vecka eller två. både SMC och SXC tydligen?

Vadå??? :confused: Skulle 625:an dyka upp redan om en vecka eller två??? :rolleyes: Gör ju iofs inte mig ett dugg om de skulle dyka upp redan... :D :D //Tobbe

Tobbe_Borg skrev:
Vadå??? :confused: Skulle 625:an dyka upp redan om en vecka eller två??? :rolleyes: Gör ju iofs inte mig ett dugg om de skulle dyka upp redan... :D :D //Tobbe

Man vet aldrig vad ragnar får för uppgifter tyvärr! men jag såg två 660 -04 som ragnar berättade lite om vad som var ändrat mm
Men eftersom 660 kom så snabbt så borde de andra inte vara så sena!

motardnisse skrev:
Man vet aldrig vad ragnar får för uppgifter tyvärr! men jag såg två 660 -04 som ragnar berättade lite om vad som var ändrat mm
Men eftersom 660 kom så snabbt så borde de andra inte vara så sena!

Man kan ju alltid hoppas att de dyker upp tidigare än väntat... :p Hade ju som sagt inte varit helt fel!!! :tummenupp Skulle varit hos handlaren i helgen o snackat, men åkte på nåt influensa :zpy liknande i fredags, så man får väl dit nästa helg istället o hålla tummarna tills dess... :D :D //Tobbe

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back