44 Mil King Cab!

Bobbo V

Blodgivare
Gick med
18 Sep 2003
Hoj
KTM 660 ´03
Japp!! det är sant, jag har åkt 44 mil i en Nissan King Cab ´89 Diesel, med 1 och en ½ hytt. Jag satt på "½ platsen" hela vägen!! :yoparty

Jag hade träsmak i röven efter typ 2 mil :tummenupp

Så här gick det till. En kompis kom på att han skulle åka å kolla på en skoter i måndags kväll, han och hans pappa skulle åka också frågade han om jag ville hänga på och jag tyckte att det lät som en riktig hårdrocks grej så jag hängde med. Vi kom iväg ungefär 19:30, vi var uppe i edsbyn runt 22:00, provkörde skotern, fikade å snackade lite om skogsmaskiner, körde upp skotern på flaket, sen brände vi till MAX i bollnäs, och åkte därifrån 23:30 ungefär. Sen var det bara hemvägen kvar (stannde SÅKLART vid gävlebro å pissade!) så vi kom väl hem runt 02:00, riktigt skönt när man ska gå upp klockan 06:00 å åka å jobba. Hur som helst så var det en trevlig resa.

Så är det, jag kände att behövde skriva av mig lite, tack för det!

MVH Jocke

skaffa hoj istället.

Jag har en 89ans King Cab o jag får absolut inte träsmak! Sen har jag inget plattarsle heller.

De är kunglig komfort i en King Cab :D

Klaga lagom. Körde 70 mil på PLASTSÄTEN när jag importerade min båge i en VW-transporter. Halt ute, dåliga däck på hyrbilshelvetet, svart ute, dimma som heter duga, obelysta öststats-assfalterade landsvägar... Var uppe 45 timmar i rad då jag inte kunde sova natten innan avfärd eller på båten varesig dit eller hem, för mkt enarmade banditer :P
Hur blir ens ögon då? Jo! Såhär... ALDRIG MER SÅ LITE SÖMN.
Men det gick bra o köra! :brinnerup

-Nej inga droger involverade på bilden. :hihi

Bifogat

• kaykay.jpg
    kaykay.jpg
    15.4 KB · Visningar: 91
Haha 70 Mil är ju inget...

Jag körde 135 Mil när jag var och hämtade bärs i tyskland... :D

135 Mil Gbg <-----> Flensburg på 13.5 Timmar men då handlade vi och väntade i ca 1.5 timmar.... :)
Hehe...det gick rätt fort, åkte genom Hela Danmark fram och tillbaka utan att sätta foten där = )

Det var i en S60 så man åkte gött som fan....ingen träsmak där inte !

Bobbo V skrev:
Japp!! det är sant, jag har åkt 44 mil i en Nissan King Cab ´89 Diesel, med 1 och en ½ hytt. Jag satt på "½ platsen" hela vägen!! :yoparty

Jag hade träsmak i röven efter typ 2 mil :tummenupp

Så är det, jag kände att behövde skriva av mig lite, tack för det!

MVH Jocke

King Cab härdar :yoparty

BILADE FRAM O TILLBAKA TILL GOLDEN SANDS I BULGARIEN I EN SKODA PICKUPP!!!!!!!!!!!!!!!

Med felvägval ibland ca370mil enkel väg toppfart ca125km/h

//Blondie

ja hör ju att ni aldrig har åkt mazda B2000 -87, där snackar vi bil asså.. åker mellan shlm och söderköping varje helg me den.. 20+20mil.. ca 130-140km/h på e4an..

anders

Satan vilken könsorganstävling!

Jag åker buss till jobbet allt som oftast. Mardröm på riktigt, massa förskoleungar och annat drägg.

Busgrabb skrev:
Haha 70 Mil är ju inget...

Jag körde 135 Mil när jag var och hämtade bärs i tyskland... :D

135 Mil Gbg <-----> Flensburg på 13.5 Timmar men då handlade vi och väntade i ca 1.5 timmar.... :)
Hehe...det gick rätt fort, åkte genom Hela Danmark fram och tillbaka utan att sätta foten där = )

Det var i en S60 så man åkte gött som fan....ingen träsmak där inte !
Vilken väg åkte du till flensburg eller?... Lidköping -> flensburg via Göteborg är 50 mil (alltså 100 mil t/r) och då har jag ändå 13 mil till götet..

Har åkt a-traktor lastbil från Åland till norrköping. Tog ett tag och inte för bekvämt.

Blondie skrev:
BILADE FRAM O TILLBAKA TILL GOLDEN SANDS I BULGARIEN I EN SKODA PICKUPP!!!!!!!!!!!!!!!

//Blondie

Får man fråga varför?? :va

race skrev:
ja hör ju att ni aldrig har åkt mazda B2000 -87, där snackar vi bil asså.. åker mellan shlm och söderköping varje helg me den.. 20+20mil.. ca 130-140km/h på e4an..
anders

Jag har åkt!! En röd... :D Gör den verkligen 140? :va :D

Jag har åkt Sthlm<-->Ystad på småvägar men en 125a, i regn växelvis hagel. Dessutom i aldeles för stort regnställ som fladdrade som en flagga, och hanskar och skor som inte var vattentäta... nästan 70mil på en dag.

Blondie skrev:

//Blondie

vaaaa :confused: :confused:
125 i toppfart? med jättekåpa och biltransport med en cheva van på efter då eller? själv lyckades jag bli av med körkortet i en skoda pu 156 på 90 väg sa farbror blå :huvet

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...