402m körning i Östersund

Boije

Kör bil.
Gick med
1 Sep 2003
Hoj
Hojlös...
Vi har nu bokat in körning den 28 aug, funkar det bra så har vi ytterligare en körning den 18 sep. Vanliga "lagliga" bilar och motorcyklar är välkommna att få en tid på sitt fordon.

Planerad tidsram:

kl 13 anländer funktionärer och börjar fixa med tidtagningsutrustningen, stänger av vägen och fixar avspärrningarna

ca: kl 14 släpps deltagande motorcyklar/bilar till körningarna in i depå området

ca: kl 15 första start

ca: kl 19 sista start

Kl 20 släpps den vanliga trafiken på så all städning och bortagning av avspärrningar på vägen måste ha tagits bort.

OBS! Tider och datum kan ändras.

När tidtagningsutrustningen är i ordning kommer den att testas på motorstadion med 201m körning, vi hoppas det blir inom några veckor.

Priset för körningen är inte fastsalget ännu.

Vill du/ni vara med och hjälpa till vid någon av/båda körningarna i Lugnvik? 28/8 och kanske 18/9
Vi är tacksamma för all hjälp.

Skriv in er här nedan eller skicka ett mail till street@jmk.nu eller ta kontakt med någon i Street legals styrelse.

Fortlöpande info finns här: http://402m.com/forumdisplay.php?f=70

Last edited:
Härligt!

Tyvärr är jag själv ute på MC-semester i andra delar av landet då.

På tal om 402 m; har nog aldrig stött på så mkt streetrace nån annanstans som här i Östersund. Inte helt ovanligt att man passerar flygrakan på Frösön när en hel rad bilar står prydligt uppställda för race och personer med mobiltelefon i högsta hugg står i vaktplacering vid vardera sidan av området. Tycker mig även ha sett nåt liknande vid Vallsundsbron :)

Nice! bra val av raksträcka, flyg rakan börjar bli lite sliten(lätt att få wobel i hög acc). Få se om jag ska va med skulle vara kul ivarjefall :) , det är väll inge max dB? :yoparty . fan måste köpa nytt drev m.m om jag ska vara med :tungan

Lam-Kaka skrev:
Nice! bra val av raksträcka, flyg rakan börjar bli lite sliten(lätt att få wobel i hög acc). Få se om jag ska va med skulle vara kul ivarjefall :) , det är väll inge max dB? :yoparty . fan måste köpa nytt drev m.m om jag ska vara med :tungan

"Vanliga "lagliga" bilar och motorcyklar är välkommna"
Max dB? Tar du dig genom besiktningen så ska det ju inte vara några problem. :7peta :D

Jag skulle tro att det kommer låta en del från några jänkare också. :yoparty

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...