mkii
Sporthojsnörd
Jag hittade ingen tråd som behandlar alla typer av 400cc plastraketer där ute så jag skapar en (Obs länka GÄRNA om de finns en gammal, onödigt o strunta i den om den inte är äldre än mina kallingar vill säga
)
Jag är helt kärat ner mig i 400cc cyklarna. Provkörde en honda cbr400rr 93a idag (kompis - polen) och det är helt klart min typ av bushoj! men vad jag kan se så är 400cc RR hojar rätt så ovanliga att hitta på blocket eller generellt sett
Men hur som, jag skall ut o Jaga 400cc asap! men frågan är, vad skall man ha? vilken är bättre än den andra?
Krav:
*400cc 4T
*rad4a
*Sporthoj
*Plan - något man tar ut på söndagarna o piskar järnet med eller bandagar
Så, vilket 400RR tycker ni är vettigaste köpet?
Jag är helt kärat ner mig i 400cc cyklarna. Provkörde en honda cbr400rr 93a idag (kompis - polen) och det är helt klart min typ av bushoj! men vad jag kan se så är 400cc RR hojar rätt så ovanliga att hitta på blocket eller generellt sett

Men hur som, jag skall ut o Jaga 400cc asap! men frågan är, vad skall man ha? vilken är bättre än den andra?
Krav:
*400cc 4T
*rad4a
*Sporthoj
*Plan - något man tar ut på söndagarna o piskar järnet med eller bandagar
Så, vilket 400RR tycker ni är vettigaste köpet?

, dock behöll han papperna). Skulle byta toppackning och leta ny ram och där tappade jag orken, blev inte kört en meter med den då jag köpte den på vintern.
Men ljudet går inte att jämföra med en större radfyra, det är liksom mer ylande.
Tror 400cc ZXR:en ska lämna 65 HK på veven i originalutförande om jag inte minns fel. Sen väger den väl 165-180 kilo eller så. Rör på sig gör de i alla fall. Vill man ha mer pulver och coolare hoj köper man sig en SP version, tätstegad låda, flatslideförgasare (trort jag) bättre fjädring och enkelsadel. Dyra som fanken är de i jämförelse dock. 
men samtidigt kände man mer kontroll än när man sitter på kraftfullare saker vid fullgas! underbart!