400:-

skicka dem till ryska fängelser eller liknande så kommer de att ångra sig ganska så rejält. De är inte snälla därborta

Nått av det sjukaste jag läst.

EDIT: Btw varför finns det inte döds straff i Sverige?

Last edited:
Avlivning är fan snällt gämfört med detta!!
Kollektivstryk i ca ett halvår sen slå ihjäl fanskapet!

MikkE skrev:
skicka dem till ryska fängelser eller liknande så kommer de att ångra sig ganska så rejält. De är inte snälla därborta

Borde vi göra med många brottslingar, hyra in dom på ryska fängelser.
Skulle vara mycket billigare då kanske vi har råd att vårda folket som byggde samhället istället för att dom ska få tillbringa sin sista tid i sin egen avföring.

Oaaaahhh!!! Ja blir så jävla förbannad... faaan... hur kan man förmå sej att göra nåt sånt..

O inte heller får dom nå straff.. var det inte i Motala det var nåt liknande???

Blir så jävla trött på j-a sissy sverige som inte gör nåt.. aah.. fan va upprörd ja blir!! :huvet :huvet

Skicka dom till nån helvetes håla,, grymmaste fängelsena i nåt land... nån?` Våldtagna resten av deras ynkliga liv...!!!

Garpe skrev:
Blir så jävla trött på j-a sissy sverige som inte gör nåt.. aah.. fan va upprörd ja blir!! :huvet :huvet

Skicka dom till nån helvetes håla,, grymmaste fängelsena i nåt land... nån?` Våldtagna resten av deras ynkliga liv...!!!

Blir dom inte särbehandlade och satta i spec fängelser ? Tror inte att dom skulle överleva på tex Hall.

jag kan ställa upp med bensinpengar...

bara jag får hälla det över han & tutta på så.. förbannade jävla pucko :fatta!

Undrar vad han kommer få för straff.. säkert skrämmande lågt eftersom en människas liv inte är värt så förbaskat mycket i dessa dagar.
Riktigt sjukt. Han får väl rätt till psykisk vård 1-2 år och är väl fri sen..

Stackars barn :(

Kan man inte gå ut med annons i hopp om att träffa en sådan person och sen verkligen ta hand om honom så att han bara inte finns längre? De som vet kommer knappast sakna honom tror jag...

Tjejernas liv är nog fördärvat en bra tid framöver :(

vi kan väl säga så här........att alla här på sh turas om att sparka honom i skrevet i 2års tid, och sedan får någon som inte är rädd släpa honom efter hojen genom sverige :tummenupp

Nyheter
Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt

Lördagen den 15 augusti gen...

Mälaren Runt fyller 40 år

Nu på lördagen den 15 augus...

Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis