Tussilago
Jesus died so we could ride!
Tack, har tänkt hänga på dem men är så seg på förmiddagarna på helgerna! Måste vara åldern! ;o)
Om du håller dig till en flaska vitt när du röker under köksfläkten på lördagarna kanske du orkar upp?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tack, har tänkt hänga på dem men är så seg på förmiddagarna på helgerna! Måste vara åldern! ;o)
Finns det fler än jag som gillar att köra men har passerat "medelåldern för sporthoj"? Kanske gått över till touring eller "bekväm" hoj?![]()
Klart alla duger till att köra med, Orchidee!..ute efter nya bekantskaper som man kan umgås med även utan hoj! Jag är 44 år med tonårsbarn, nu har jag tid till annat. Men känns som de i min ålder kör HD eller Goldwing! Men jag ska hålla utkik och testa några olika turer
![]()
Om du håller dig till en flaska vitt när du röker under köksfläkten på lördagarna kanske du orkar upp?![]()
En gp sväng får det bli!Det är bara att komma ner till GP en lördag eller söndag och testa, tycker du det är kul kommer du igen annars inte.
(jag är själv 60-talist och tycker det är kul typer där)![]()
Tuss, vilken idé! Vad ska jag då göra fredag-lördag kväll?? ;o)
Finns det fler än jag som gillar att köra men har passerat "medelåldern för sporthoj"? Kanske gått över till touring eller "bekväm" hoj?![]()
Det kan ju vara så att när man blir närmare 40 och kört hoj i några år så blir umgänget och vädret viktigare än själva körandet.
Antalet kompisar sjunker som bekant linjärt med ålder och antal barn,då får man försöka motverka detta genom att hitta nytt umgänge.
Scrapbooking?? Vad är det?? ;o)Du får väl börja med scrapbooking eller nåt annat tantpyssel!![]()
Scrapbooking?? Vad är det?? ;o)
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti