40 årskrisen håller i sig......

Jag hajjar. Vara hojåkare OCH grönavågenbonde går väl inte ihop sig, tidsmässigt?:D

:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
Tjaaaaa...... bristande tid, intresse eller kunskap.... eller en kombination av nämda kanske....:D
Odlingen skiter ja i numera å lägger mesta tiden i garaget å på vägen :yoparty Man måste inse sina begränsningar :gnissla :gnissla

Last edited:
:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
Tjaaaaa...... bristande tid, intresse eller kunskap.... eller en kombination av nämda kanske....:D
Odlingen skiter ja i numera å lägger mesta tiden i garaget å på vägen :yoparty Man måste inse sina begränsningar :gnissla :gnissla

Låter som en vettig prioritering.... Vore gött om det kunde bli lite bättre väder bara så man kunde göra mer åka än garage. "På två hjul" är väl ett säkert tecken på att det går åt rätt håll:rolleyes: :hojraket

eller så blir man aldrig 40 och ligger på 20 års nivån hela livet ( i huvet ;D)

Det är nog det som är problemet :D Man ser rynkorna börja komma, det gråa håret börjar ta över fast man känner sig fortfarande som 20 på insidan :D :rolleyes:

Det är nog det som är problemet :D Man ser rynkorna börja komma, det gråa håret börjar ta över fast man känner sig fortfarande som 20 på insidan :D :rolleyes:

när håret börjar ramla av och man försöker ta det långa håret och kamma över flinten......:tummenupp
HAHAHAHAHA älskar att se sånna loosers som gör det och så när det blåser så flyger det upp HAHAHA dör av skratt!!!! :arsele

när håret börjar ramla av och man försöker ta det långa håret och kamma över flinten......:tummenupp
HAHAHAHAHA älskar att se sånna loosers som gör det och så när det blåser så flyger det upp HAHAHA dör av skratt!!!! :arsele

Robin Hood frilla is teh shit! "Ta från dom rika och ge till dom fattiga!" :rofl

40 års kris???. ja som tycker att ja ä för ung, för om ja hadde vart 15 år äldre så hadde ja inte missa när vi spöa Modsen -64

Jag fick min ålders nojja redan när jag var 26 och separerade med min dåvarande tjej. I samma veva som vi flyttade isär så insåg jag att jag inte gjort något speciellt med mitt liv och kom på att jag pratat om att ta mc kort sedan jag var 16. Jobbade väldigt mycket det året så jag hade råd att köpa hoj och började med lappen. Fick lappen i Maj 08 och måste säga att det är det absolut bästa jag gjort i mitt liv, körde hela sommaren så mycket jag kunde och orkade, och nu väntar jag som många andra ivrigt på våren så man kan börja åka igen...Så att åka hoj ger iaf mig en väldigt stor glädje..Hoppas att man får en bra 30 och 40 års kris så man hittar på något man drömt om då med...

Jag fick min ålders nojja redan när jag var 26 och separerade med min dåvarande tjej. I samma veva som vi flyttade isär så insåg jag att jag inte gjort något speciellt med mitt liv och kom på att jag pratat om att ta mc kort sedan jag var 16. Jobbade väldigt mycket det året så jag hade råd att köpa hoj och började med lappen. Fick lappen i Maj 08 och måste säga att det är det absolut bästa jag gjort i mitt liv, körde hela sommaren så mycket jag kunde och orkade, och nu väntar jag som många andra ivrigt på våren så man kan börja åka igen...Så att åka hoj ger iaf mig en väldigt stor glädje..Hoppas att man får en bra 30 och 40 års kris så man hittar på något man drömt om då med...

... o tjejen ångrar du som fan att du dumpade :D

Skyldighet

Efter att varit " duktig " och varit en skötsam medborgare så drog det till i åkaforttarmen och jag fick en fin 40 års kris med ny hoj å allt,
Nu jag tänker att det är bannemig min skyldighet att vårda min 40 årskris ömt så att jag aldrig slutar att åka hoj!

Hade

Efter att varit " duktig " och varit en skötsam medborgare så drog det till i åkaforttarmen och jag fick en fin 40 års kris med ny hoj å allt,
Nu jag tänker att det är bannemig min skyldighet att vårda min 40 årskris ömt så att jag aldrig slutar att åka hoj!

Hade
och du har gjort så jag börjat kollat och tänka sporthoj, bra av dig. jag och frun ska åka till Carlbarks i dag. hon vill inte åka custom om jag ska köpa en sporthoj. hon säger att jag kommer att åka ifrån henne och tycka att det är tråkigt att ligga och mesa på vägen.... OCH det har hon ju rätt i.. jag vill ha en hoj med hästar, fart och fläkt i... :tummenupp och var det gäller 40 år kris. ta mc kort och köp en hoj!!!! då är livet underbart, bara att hoppas att det blir vår snart och att man kan komma ut på vägen!!

hade!

Det måste vara den bästa krisen som finns:tummenupp , och som sagt det är bara att skaffa sig två stycken 20 åriga :tuttar :tuttar .

Haha, den har jag fått höra i minst tio år "när jag fyller 40 är det dags för två 20-åringar" - konstigt nog blev det tyst när jag fick en "sen" 40-årskris och tog kortet ifjol (det var hans fel, han började med att köpa hoj!) och gärna skulle vilja lära mig köra lite snabbare maskiner..... Jag vill INTE ha en virago el dyl - inte just nu iaf.....

Och nu skall jag ut och ta fram fönen och smälta bort varenta snöflinga, sopa undan gruset, skruva upp termostaten - så se upp, nu laddar hon om!!!

Min 40års kris kom nu när jag fyllde 20, köpte hoj, en sportbil samt skaffade en snygg blondin med stora lökar, kan inte ens drömma om hur min riktiga 40års kris blir:huvet :yoparty

Glidare HD? :hihi

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...