4 till 6 växlar

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
min husa är 4 växlad men nu vill jag ha 6, någon som har växeldrev över, det är en 01

Då måste du ju i princip byta ut hela vxl-lådan. Kolla om du hittar någon enduro låda till Husaberg, brukar kunna passa rakt av...

kåteämm skrev:
2411613 Då måste du ju i princip byta ut hela vxl-lådan. Kolla om du hittar någon enduro låda till Husaberg, brukar kunna passa rakt av...
Nej det behöver man inte.Det är 5:an och 6:an samt en skiftgaffel som "fattas" i dom 4-växlade.

Busaberg skrev:
2411754 Nej det behöver man inte.Det är 5:an och 6:an samt en skiftgaffel som "fattas" i dom 4-växlade.

Jaså, äre inte mer än så? Så det är likadan axel som dreven sitter på och de två ytterligare dreven passar utan våld? :tummenupp

TERMINATOR skrev:
2413051 det verkar vara svårt att få tag i begagnade tyvärr men den som söker finner
låg ute en hel låda på blocket till en 501a för ett tag sen. Synd att den inte är kvar längre. Hade vi kunnat gjort en del där du och jag då jag behöver lite övriga delar till 3an.

philsson skrev:
2413134 låg ute en hel låda på blocket till en 501a för ett tag sen. Synd att den inte är kvar längre. Hade vi kunnat gjort en del där du och jag då jag behöver lite övriga delar till 3an.

sööööööööööööööööööök:D

TERMINATOR skrev:
2413153 sööööööööööööööööööök:D
sööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööök

*/ ?>
Back