4 meters stege emot mig i 100knyck

scaryracing

www.scaryracing.com
Gick med
6 May 2005
Hoj
vtr sp2 o en kawa zx6r:=)
hej alla, ville bara förmedla dagens adrenalinkick,...på väg till jobb så kör ja bakom en bil med släp(rätt mkt vind i morse) helt plötsligt flyger hans 4 meters stege av släpet som står rakt upp i hans släp(öppet släp med nät omkring sig) mot mig men som tur var så tar vinden stegen o flyger bort ifrån mig:yoparty skit vilken kick det var,...efter kraftig nedbromsning så kör ja ikapp han o bromsar in han o förmedlar vad som hänt o han ber så jättemkt om ursäkt:pannkyss

Jag fick möte med en köksstol en gång på samma sätt.
Lyckades styra undan för att se den studsa vidare till mindre beståndsdelar i min backspegeln.

Fick innehållet i en takbox rakt emot mig en gång. En semesterresa nån gång på 80-talet, låg bakom en minibuss med takbox. Plötsligt öppnar sig boxen och ut väller kläder, sovsäckar, leksaker och diverse annat skräp. Lyckas missa varenda pryl på nåt sätt, trots motorvägsfart, men kul var det. Den familjen fick nog jobb sen, om dom nu hittade nånstans att vända på.

tack för svaren,...körde faktiskt bil till jobb idag o tänker än en gång på att bara köra bana :tummenupp

En amstaff försökte attackera min ruttna dieselbil igår. Jag försökte köra över den men då drog ägaren undan den...

3111604 En amstaff försökte attackera min ruttna dieselbil igår. Jag försökte köra över den men då drog ägaren undan den...
Vilken jävla tur för dig att amstaffen inte drog fram ägaren då!! Lite svårt att bortförklara, jag sikta på hunden men den drog fram ägaren... *ehm*

Nyheter
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard