4 mc tjuvar gripna

kaZmur, du som är i de trakterna, kan inte du samla in några kronor och sedan inhandla lite hund/husse artiklar för att sedan överräcka det till polisen i fråga?

Ta med en kamera, eller ännu bättre, kontakta den lokala pressen så kanske vi sporthojjare kommer i god dager för en gångs skull.

Fenix skrev:
kaZmur, du som är i de trakterna, kan inte du samla in några kronor och sedan inhandla lite hund/husse artiklar för att sedan överräcka det till polisen i fråga?

Ta med en kamera, eller ännu bättre, kontakta den lokala pressen så kanske vi sporthojjare kommer i god dager för en gångs skull.

låter som en skitbra idé :tummenupp

Fenix skrev:

Jag tycker klart att vi ska skrammla ihop nått åt han, så poliserna ser att vi uppskattar när dom hjälper oss :tummenupp

Då kanske dom får lite mer överseende när dte gäller annat :gnissla

Jo det låter ju faktist som en helt okej idé, eller typ fixa hans adress och skicka hem lite blommor eller något.

kaZmur skrev:
Jo det låter ju faktist som en helt okej idé, eller typ fixa hans adress och skicka hem lite blommor eller något.

Vi ska nog inte forska för mycket efter en Polis hemadress, dom brukar inte uppskatta det :lol

Antingen får någon i trakten knata in på stationen med uppvaktningen, eller så ber vi någon polis som läser forumet luska ut adressen vi ska blommografera till!
(och sköta blommograferingen)

Helst skulle ju någon kontakta alla lokaltidningar och lokalTV och knata in på stationen med uppvaktning, gärna ett helt gäng MC klädda individer.

Har sporthojar någonsin behövt bra exponering i pressen så är det nu.

Jag chippar glatt in lite pengar för att stödja polishundsverksamheten, och en liten present just till den här polisen, om bara någon kan ta på sig att styra upp det hela!

Jag ska försöka kolla upp lite möjligheter inom kort, hör av mig senare.

Grymt bra gjort av han och hunden :yoparty
Att han ledde tillbaka männen själv med hjälp av hunden va starkt gjort! :Bugar :Bugar

Hoppas de får smaka på något straff nu också :näsblod

UNDERBART!!!!!!! Och han bor i Löddeköpinge med hahahahahaha så himla gött ju, är lätt med på en insamling till både husse och hund.(hundring räckaer väl???:tungan )

PIX skrev:
UNDERBART!!!!!!! Och han bor i Löddeköpinge med hahahahahaha så himla gött ju, är lätt med på en insamling till både husse och hund.(hundring räckaer väl???:tungan )
Vet du var han bor? :va

Fenix skrev:
Enklast är att kontakta journalisten på Aftonbladet så ska du se att han kan lotsa fram oss.

Japp, då kan han ju skriva en liten snutt i sin blaska om alla tacksamma sporthojsåkare som visar sin uppskattning också

(vadå mediahoreri?) :lol

Nyheter
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...