4-5 Stjärnigt i hotell i bangkok?

ZtreetFajter

Vem Faan är Peter? ;)
Gick med
22 Feb 2006
Hoj
SUKKA GSX-R 1000
Jag vill ha ett hotell med Jacuzzi , friskvård , schysst pool etc..ngn som bott på 4-5 stjärnigt i Bangkok?

Vill gärna hamna nära Khaosan road..

Ska bara stanna 3dgr kanske o vill kosta på lite o mysa , retserande ska vi hänga på beachen söderut..

3-4000 bath är OK!

Shangri-La. Finns väl inte så mycket som kan konkurrera med det, men kostar det så smakar det. Utöver det så finns det sjukt många hotell i den stan, så att hitta något som passar dig är inte svårt.

Varför vill du vara nära Khaosan road? Finns betydligt bättre och roligare ställen att vara på, om det är shopping och nöje du är ute efter.

Edit: jag var där i februari/mars 2005, och bodde på Zenith Sukhumvit. Ett för pengarna mycket trevligt hotell. Bra område, trevlig personal och en grym frukostbuffé.

Last edited:
Någon som kan tipsa om hotell som är billiga, men ändå håller ok standard & tillräckligt gott läge?
Kommer bara vara i Bangkok i 2 nätter & tanken är väl att spenera så lite tid som möjligt på hotellet.
Vill boka det i förväg men har aldrig varit där förut.

Barrett skrev:
2451984 Någon som kan tipsa om hotell som är billiga, men ändå håller ok standard & tillräckligt gott läge?
Kommer bara vara i Bangkok i 2 nätter & tanken är väl att spenera så lite tid som möjligt på hotellet.

Go ahead..sno min tråd ;)

ZtreetFajter skrev:
2452019 Go ahead..sno min tråd ;)

Jag bara lyfter din tråd & passar på att ställa en fråga :)

Ska du ner efter den 7-9 dec kan jag mot att du står för alla omkostnader testa ut ett hotell åt dig. :tummenupp

Barrett skrev:
2451984 Någon som kan tipsa om hotell som är billiga, men ändå håller ok standard & tillräckligt gott läge?

Bryr du dig inte om pengarna så kan du förboka, annars blir det alltid billigast att köpa på plats och då får du se hur det ser ut innan du bokar också.

Barrett skrev:
2452062 Jag bara lyfter din tråd & passar på att ställa en fråga :)

Ska du ner efter den 7-9 dec kan jag mot att du står för alla omkostnader testa ut ett hotell åt dig. :tummenupp

Nee jag ska ner före..

Dee_cati skrev:
2452141 Bryr du dig inte om pengarna så kan du förboka, annars blir det alltid billigast att köpa på plats och då får du se hur det ser ut innan du bokar också.

Oavsett har jag inte lust att springa runt i Bangkok efter hotell det första jag gör. Anledningen till att jag frågade va ju just för att hitta ett ok ställe utan att behöva åka dit & titta själv.
Pengar är av betydelse. Men jaga efter någonstans att bo i halv dag är inte värt speciellt mkt.

Boka Hotell på Bangkok flygplats, Finns hur många som helst. Glöm inte att pruta som en galning:tummenupp

gunny5 skrev:
2452897 Boka Hotell på Bangkok flygplats, Finns hur många som helst. Glöm inte att pruta som en galning:tummenupp

Bättre sätt att bli lurad finns det knappast. Boka hotell på hotellet eller på en tillförlitlig webbplats.

Pm'a mig på fredag kväll så ska du få ett grymt bra tips! Polaren bodde i en svit på ca 140kvm med all tänkbar lyx, det kostade ca 2000:-/natt! Men det fanns lite mindre också för runt tusingen, och på en hemsida hittade vi samma hotell med rabatter.
Men som sagt, pm'a mig på fredag för då är polaren hemma och han får leta reda på det i sin dator igen.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman