Motulen
Dislocerad roterad proximal humerus :(
Gjorde min riktiga debut på Motard i lördags. På en lånad 525:a lyckades jag lägga mig två gånger
Det va ju himla kul det där..
Nu måste jag ha tag på fälgar till min 426:a, men då börjar tvivlet. Ska jag köpa ett par 4.25 bak eller ska jag ha 5.0, tror inte jag får plats med 5.5. Motarden jag körde hade 4.25 bak och däcket får ju en litta lustig profil. Får jag plats med en 5.0 fälg på 426:a?? Nånn som har provat??
Tacksam för all hjälp jag kan få...även vad det gäller bromsar, mm.
Det verkar som många har problem med kokande vätska
Vad gör man åt det???
/en skåning som har ont idag
Det va ju himla kul det där.. Tacksam för all hjälp jag kan få...även vad det gäller bromsar, mm.
Det verkar som många har problem med kokande vätska
/en skåning som har ont idag
