4,25" eller 5,00" på en KTM525

mr_rockster skrev:
Det däcket sitter på qvarnan nu... Rätt gott om plats, men jag vet iofs inte om vi har samma sving. Kan kolla garaget och mäta och grejja lite ikväll när jag e hemma från jobbet.

- Johan

Nä det är ju iofs sant, men jag skulle tro att det är samma sving. Tror jag har partscatalog för både -01 & -03 på jobbet så det är ju bara kolla där

JockeMekk skrev:
jb och Mr Rockster!!!!

vad kör ni för profil på era Avon 165:or? ja ochvad får man betala för dom?

själv kör jag pirelli 160/60-17 på ena 5 tummare och e inte nöjd...tar i lite här å där...

blir nått annat till våren kanske Avon då?

Jag minns inte, det var längesen de tog slut. Har inte köpt Avon sen dess.

Chris Husky skrev:
Nä det är ju iofs sant, men jag skulle tro att det är samma sving. Tror jag har partscatalog för både -01 & -03 på jobbet så det är ju bara kolla där
Jag skulle vilja ha en parts catalog till -03. Har hittat till -02 på massa ställen men inte till -03. Sedan har jag iofs en RR med så det KAN ju skilja mer än färgen på svingen mot den vanliga...

mr_rockster skrev:
Jag skulle vilja ha en parts catalog till -03. Har hittat till -02 på massa ställen men inte till -03. Sedan har jag iofs en RR med så det KAN ju skilja mer än färgen på svingen mot den vanliga...

Det va visst -02 katalogen till SMR & NOX jag hade, verkar ju inte finnas till -03 :va Sökte på svenska, engelska & italienska utan resultat. Däremot verkar det finnas till alla andra årsmodeller.
Jag vet inte om det kan vara så att SMR är exakt lika -02 & -03, och att dom inte gjort ngn speciellt katalog för RR?
Ja ja, man får väl göra det helt otroligt jobbiga att ringa Halvards & fråga :D

Har du tagit mått på däcket?

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey