4 år med tjejen tips...

• Thread starter Thread starter Pips
  • Start date Start date

Pips

Guest
... om vad man kan hitta på? Är student och har därför en väldigt begränsad ekonomi. Bor i sthlms området.

Någon som har någon idé om vad man kan ge, göra etc?

:tomten

Starstriker skrev:
2506527 Köpt porr?

:rofl :rofl :rofl
Kan ju vara kul att prova nåt annat :)

Laga en supermiddag till tanten eller spendera äckligt mycket pengar på en bra krog.

EDIT: Okej, såg inte att pengarna var en trång sektor. Sex är jävligt billigt, men laga en supermiddag först :tummenupp

Ud o äd nått flådit, sen drar ni hem o k****ar satan.

Kanske en omtänksam present kan vara på sin plats. Helst skimmrande i guld med vita stenar på, annars funkar billiga omtänksamma presenter också. En ny gosemorgonrock inför vintern? Ett 10-kort i käringagrillen? Nya dildon PowerCharger 3000 Watt? En föreställning hon inte sett (teater eller likn.). En äckslusiv middag created solely by you for her, ipma med 3rätters hemmamiddag (garanterat fuckfest-proof).

Jag antar att du trots pressad ekonomi fortfarande har råd att ägna henne, bara henne, en hel dag! Frukost, middag (ute eller hemmalagat spelar mindre roll. Kan ju dock vara trevligt att slippa "hemmamiljön" en kväll) och kanske lite party på kvällen, eller för all del en bio?

Feel free att fylla på med egna inslag under dagen, det viktiga är dock att all uppmärksamhet riktas åt er/henne. Stäng av mobiler, var oanträffbara för vardagen helt enkelt! Det är ju er dag...

Allt beror ju på hur "bortskämd" hon är från början :) Porr funkar kanske :tungan

haha, idéer är det iaf ingen brist på. Tror dock inte att hon blir överlycklig om jag kommer hem med Dildo 3000 och några porrfilmer.. :va

Tidigare år, hmm middag, blomma traditionellt lite små trisst. :rolleyes:

Något fint smycka skulle nog inte skada, tips vart man kan kolla? Pilgrim, guldfynd etc?

Läste i tunnelbanan om lasercenter garanterad hårborttagning, vad tror ni? :tungan

Slutar "sent" den dagen. Så en heldag är körd då båda pluggar. :mad:

Kan inte låta bli... ..bollen ligger ju på mållinjen!

Nu har jag inte läst hela tråden, men..

..har du provat borra?

Orakel skrev:
2506564
Läste i tunnelbanan om lasercenter garanterad hårborttagning, vad tror ni? :tungan

Ja, det är ju riktigt billigt. :lol :rolleyes:

Om du ska baka middag hemma kan du sätta ihop en cd med "era låtar." Tricket är omtanke och att visa att du planerat detta i tid!

Last edited:
Zee skrev:
2506571

Om du ska baka middag hemma kan du sätta ihop en cd med "era låtar." Tricket är omtanke och att visa att du planerat detta i tid!

Precis, det kvittar om maten smakar skit, datorn krashar, hela kvällen skiter sig. Så länge du visar att du planerat och tänkt till visar henne omtanke och kärlek.

hej!
Det krävs inte så mycket pengar bara man gör något med en rejäl tanke bakom, där man visar henne uppmärksamhet.
MVH

Orakel skrev:
2506484 ... om vad man kan hitta på? Är student och har därför en väldigt begränsad ekonomi. Bor i sthlms området.

Någon som har någon idé om vad man kan ge, göra etc?

:tomten

Det är ju alltid svårt att tipsa om saker när man inte känner personerna ifråga och vet vad de uppskattar. Men om jag hade varit i din situation, haft begränsad ekonomi och om det hade gällt min tjej så hade jag nog gjort följande:

Först gått ut och avnjutit en god middag. Inte på någon flott lyxig restaurang utan på en liten mysig romantisk restaurang inte alltför långt hemifrån, så att det är smidigt att ta sig dit och hem. Suttit där i kandelaberns sken och njutit av middagen, drunknat i hennes ögon och berättat för henne hur mycket jag älskar henne. I samband med det så kanske att jag gett henne ett litet smycke, som du var inne på (Pilgrim skulle det nog bli för min del). Berätta gärna för personalen när du bokar bord vad ni firar så kanske att de fixar nån liten överraskning eller gör nåt extra mysigt arrangemang.

När middagen sedan är avklarad i lugn och ro utan stress så tar vi oss hemåt. Väl hemma så tappar jag upp ett skumbad till henne, tänder några ljus i badrummet och när hon glidit ner i badkaret så serverar jag henne någon god drink som jag vet att hon tycker om. Medan hon ligger där och slappnar av så lägger jag ut en stor madrass (eller två) på golvet i vardagsrummet och täcker dem med vita lakan. Sedan fyller jag rummet med levande ljus, värmeljus kan man köpa billigt i storpack och placera ut i hela rummet. En kandelaber eller några "vanliga" stearinljus och en vacker bukett rosor i närheten av madrasserna ger lite extra stämning. Alternativt kan man köpa lite billigare rosor och strö ut rosenblad över bädden och slutligen tänder jag en "exotisk" rökelse som får ge rummet en svag spännande doft. Kanske oxå en låååååååång cdskiva med "soft" musik som kan snurra om och om igen, men i så fall väldigt svagt i bakgrunden.

När allt är klart går jag in i badrummet med morgonrocken till tjejen och hon får kliva upp och följa med in i vardagsrummet. Hon får lägga sig på madrassen och jag tar fram olja (inte motorolja!) och ger henne en lång, mjuk och sensuell helkroppsmassage. Sedan gör värmen, ljusen, doften och atmosfären att det ena ger det andra och sedan så.......*fågelkvitter*......

Bifogat

• bedpetal.jpg
    bedpetal.jpg
    16.9 KB · Visningar: 78
Colinabo skrev:
2507211 Det är ju alltid svårt att tipsa om saker när man inte känner personerna ifråga och vet vad de uppskattar. Men om jag hade varit i din situation, haft begränsad ekonomi och om det hade gällt min tjej så hade jag nog gjort följande:

Först gått ut och avnjutit en god middag. Inte på någon flott lyxig restaurang utan på en liten mysig romantisk restaurang inte alltför långt hemifrån, så att det är smidigt att ta sig dit och hem. Suttit där i kandelaberns sken och njutit av middagen, drunknat i hennes ögon och berättat för henne hur mycket jag älskar henne. I samband med det så kanske att jag gett henne ett litet smycke, som du var inne på (Pilgrim skulle det nog bli för min del). Berätta gärna för personalen när du bokar bord vad ni firar så kanske att de fixar nån liten överraskning eller gör nåt extra mysigt arrangemang.

När middagen sedan är avklarad i lugn och ro utan stress så tar vi oss hemåt. Väl hemma så tappar jag upp ett skumbad till henne, tänder några ljus i badrummet och när hon glidit ner i badkaret så serverar jag henne någon god drink som jag vet att hon tycker om. Medan hon ligger där och slappnar av så lägger jag ut en stor madrass (eller två) på golvet i vardagsrummet och täcker dem med vita lakan. Sedan fyller jag rummet med levande ljus, värmeljus kan man köpa billigt i storpack och placera ut i hela rummet. En kandelaber eller några "vanliga" stearinljus och en vacker bukett rosor i närheten av madrasserna ger lite extra stämning. Alternativt kan man köpa lite billigare rosor och strö ut rosenblad över bädden och slutligen tänder jag en "exotisk" rökelse som får ge rummet en svag spännande doft. Kanske oxå en låååååååång cdskiva med "soft" musik som kan snurra om och om igen, men i så fall väldigt svagt i bakgrunden.

När allt är klart går jag in i badrummet med morgonrocken till tjejen och hon får kliva upp och följa med in i vardagsrummet. Hon får lägga sig på madrassen och jag tar fram olja (inte motorolja!) och ger henne en lång, mjuk och sensuell helkroppsmassage. Sedan gör värmen, ljusen, doften och atmosfären att det ena ger det andra och sedan så.......*fågelkvitter*......
Är du singel????:kär :kär

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...