Han skrev att han även kollade den efter besiktningen, för att han ville "justera den direkt." Jag blev naturligtvis då nyfiken på varför den skulle justeras om den var korrekt justerad vid besiktningen.
Ska vi hålla oss till sakliga argument kanske du ska inleda inläggen snyggare än "är du dum på riktigt"? Eller du kanske bara vill provocera?
Hur jag inleder mina inlägg är upp till mig. Jag vet vad jag skrev och jag står för det också. Det jag stör mig på är hur du genast drar upp gnället ni (antar att du jobbar på SBP) får stå ut med och att du sedan sitter och försvarar en felaktig bedömning och ett felaktigt agerande från SBP's inspektör.
Majoriteten av hojarna snittar väl runt 30mm i spel gissar jag på och kommer Ec's då med t.ex 50mm kan det se ut som det är helt utanför toleranserna trots att det är inom toleransnivåerna för det fordonet. Att inspektören sedan vägrar lyssna och inte gör en kontrollmätning trots att detta påpekas är helt enkelt bara fel och således inte försvarbart så varför fortsätter du försöka rättfärdiga SBP's agerande?