GSXR1100R
The older i get the faster i was
Det är vad jag kallar en hård inbromsningTom skrev:Ok, en bild kan jag väl bjuda på innan jag kroknar.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det är vad jag kallar en hård inbromsningTom skrev:Ok, en bild kan jag väl bjuda på innan jag kroknar.
Swedie skrev:Han o alla ovan har ju kört Knutstorp tidigare... Jag var ju där för första gången o letade efter rätt spår att köra. Med stabilare spårval kan jag nog kapa en del...
Tom skrev:Ok, en bild kan jag väl bjuda på innan jag kroknar.
Yaovisst! Tappade hjälmen i marken dock.. fast inte på skalet som tur var.. (den är hel). Sitter dekaler på hojen!!!HW skrev:Grattis.. menar du att mössan är hel fortfarande? Om du ändå inte använt den kunde du ju lika gärna köpt den billiga plastskålen!!![]()
Ps. fick du några dekaler?
Du körde skitbra och det va skönt att se dig på hjulen, snygga cleana omkörningar utan att knycka spåretSwedie skrev:Yaovisst! Tappade hjälmen i marken dock.. fast inte på skalet som tur var.. (den är hel). Sitter dekaler på hojen!!!
Här är lite film:
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=44985
Jag måste träna på att huka ordentligt...Ser ut som jag cruisar.
Tackar! Ja, jag ville ju inte skrämma dig av bananGSXR1100R skrev:Du körde skitbra och det va skönt att se dig på hjulen, snygga cleana omkörningar utan att knycka spåret![]()
Faktura kommer på en stycken sönderwheelad depåmoppe som du dessutom fulmeckade sönder bromsen påSwedie skrev:Tackar! Ja, jag ville ju inte skrämma dig av bananhe he
Säg till när du gjort en 15 meter wheelie på den där depåmoppen så ska jag kanske betalaGSXR1100R skrev:Faktura kommer på en stycken sönderwheelad depåmoppe som du dessutom fulmeckade sönder bromsen på![]()
Hade jag inte kört så j-a många varv på Lördagen så hade jag orkat ladda hårdare i klubbracet, men jag slog ju dig i R-1000 iaf![]()
Då kommer du alltså älska min filmSwedie skrev:Tackar! Idag var en vändpunkt i min RR karriär
För de som vill se mig köra på bana så kommer Ketogan upp med film snart! Tyvärr är mitt fula tryne med på video... jag hatar videos o kameror av nån anledning. Blir alltid så miffo o gör grimaser å grejer..![]()
MohhahahahaSwedie skrev:Precis vid detta tillfälle så varvar jag några förare inklusive GSXR1100R.![]()
Naä, helt otroligt stabilt gjort av oss juh!!GSXR1100R skrev:--------
Tack till Elpepsodente som hyllade mig som en racinghjälte denna helg (jag kom inte sist en enda tävling trots att Alakhai lekte jordfräs under ERF:et.
--------
ZoulFly skrev:Ja, lite tjåligt som tack för att jag sitter och kör dig fram och tillbaka till Skåne![]()
jorpes skrev:Du glömde en sako berätta vad som passerade dig i starten!!!
Du är en raket i starten, tack för alla tips om startteknik och Reifen geschärenjorpes skrev:![]()
![]()
...
Du glömde en sako berätta vad som passerade dig i starten!!!
Bra jobbat Swidi. Kul som fan att du kom i mål, bajken e hel!!!
alakhai skrev:I eftermiddag ska jag passa in nya kåpor...![]()
GSXR1100R skrev:Jag slog faktiskt flera yngre förmågor som dessutom körde nyare hojar, min hoj är 11 år gammal och du har ingen respekt för äldre människor![]()
Jag drack pilsner ute i den kyliga vårkvällen på fredagen, spelade bowling på lördagen och såg på MotoGP på söndagen. Detta är ungefär lika jobbigt som att fullfölja tre tävlingar i ditt tempo.GSXR1100R skrev:Prova själv att köra samt FULLFÖLJA 3 tävlingar på en helg så ska ni få se vad mjölksyra innebär...
valmers skrev:Jag drack pilsner ute i den kyliga vårkvällen på fredagen, spelade bowling på lördagen och såg på MotoGP på söndagen. Detta är ungefär lika jobbigt som att fullfölja tre tävlingar i ditt tempo.
Vad gnäller du för, du vill ju köra så mycket som möjligt?
jorpes skrev:Du o jag har något gemensamt...![]()
När du ¨nadå håller på, kan du inte ta mina också?!?!?
![]()
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |
![]() |
Yamaha debuterar med V4 i MotoGP
Yamaha har meddelat att för... |
![]() |
Hojmys i Ugglans Park
Ända sedan början av 90-tal... |
![]() |
MC-mässan 2026