3dje gången, nu är jag fan snart ifatt K!!!

sajklan

speedy gonzales nu med två raketer
Gick med
6 Jun 2007
Hoj
Honda CB1000RA -09 gata, Honda CBR600RR -08 Bana
Såja då är jag hemkommen efter ett antal timmars väntan på akuten, hade inga frakturer men nån shit med musklerna (lyssnade faktiskt inte så mycket för jag var så sjukt trött) så en veckas sjukskrivning sen är man pigg o alert igen!!

Dock lär ni nog inte se mig på gatan på ett tag, ska laga trajjan sen säljer jag nog den, inte bestämt mig riktigt än (finns väl ingen som vågar köpa den)! Så får det bli bankörning för hela slanten istället. :tummenupp:tummenupp

Tack för hjälpen idag allihop!!!! :tummenupp:tummenupp

Sa dem verkligen "muskler"? haha

Skönt o höra det inte var så alvarligt gubben, krya po di!!

Pisstradid att du gick omkull men riktigt skönt att det inte var skelettskador eller andra tråkigare grejor.

Hoppas du sitter i sadeln snabbt:)

Bahah ...... Att vurpa är det ända sättet att bli snabbare och det behöver du :)
Om det inte är mera än ett stukat självförtroende så är det snabbt upp på hästen igen och gazza satan. SPECIELLT om du vet att du inte gjorde en direkt tabbe som orsakade din vurpa.

Du kan låna min hpj i veckan och ta en liten tur så ska du se att du mår bättre snart och glömmer att du någonsin velat sälja hojjen.

Detta är oxå en anledning varför jag inte vill ha en hel och fin hoj, vurpar jag min så ser den inte mycket sämre ut än vad den gör nu ;)

Sa dem verkligen "muskler"? haha

Skönt o höra det inte var så alvarligt gubben, krya po di!!

hahha han som röntgade mig sa faktiskt en rolig sak...

jag la min arm på bordet för att röntga, så blev han helt paff o trycka på underarmen o sa (på dålig svenska) "du är ju svullen här också, eller ojsan det var ju en muskel" hahhahahhaha

Pisstradid att du gick omkull men riktigt skönt att det inte var skelettskador eller andra tråkigare grejor.

Hoppas du sitter i sadeln snabbt:)

tack ;) men d blir bara bana ett tag framöver, så får vi se om jag kommer tillbaka till gatan med tiden. :tummenupp

du e en mästare på det nu

jag har snart svart bälte i vurpor, har ju sensei K som lärare :D

Bahah ...... Att vurpa är det ända sättet att bli snabbare och det behöver du :)
Om det inte är mera än ett stukat självförtroende så är det snabbt upp på hästen igen och gazza satan. SPECIELLT om du vet att du inte gjorde en direkt tabbe som orsakade din vurpa.

Du kan låna min hpj i veckan och ta en liten tur så ska du se att du mår bättre snart och glömmer att du någonsin velat sälja hojjen.

Detta är oxå en anledning varför jag inte vill ha en hel och fin hoj, vurpar jag min så ser den inte mycket sämre ut än vad den gör nu ;)

jag har faktiskt inte haft nått riktigt sug efter hoj körningen denna våren, så detta fick mig att tänka efter lite extra. Kommer fixa hojen, sen får vi se hur d slutar... Bana ska jag iallafall köra, så mycket jag kan... sen kanske det blir en stunthoj eller nått istället på gata...

vi får se, it aint over til´ fat lady sings...

Last edited:
hahha han som röntgade mig sa faktiskt en rolig sak...

jag la min arm på bordet för att röntga, så blev han helt paff o trycka på underarmen o sa (på dålig svenska) "du är ju svullen här också, eller ojsan det var ju en muskel" hahhahahhaha.
Det måste ha varit höger underarm då... wanker... :D

Krya på dig sajklan, bana låter inte som en dum ide, har samma funderingar även om jag aldrig klotat på gatan (och vill aldrig göra det heller):krama

Det måste ha varit höger underarm då... wanker... :D

Krya på dig sajklan, bana låter inte som en dum ide, har samma funderingar även om jag aldrig klotat på gatan (och vill aldrig göra det heller):krama

tyvärr var det inte högern, så jag fattar inte heller det hahha

ja att helt gå över till bana har varit mitt mål sen i fjor, så d kommer :tummenupp

peppar peppar att du klarat dig undan på gatan :tummenupp

Bara töntar som gata. :krama

:va:va:va
Jag har hört uttrycket "Gammal som gatan"
Menar ditt uttryck att "Bara töntar är gammla"? eller "Gammal som bara töntar" och menar man då "Gammal som nakna töntar" .... och menar du då att "Nudister är dumma och gamla?"

Var nu snäll och förklara dig:tuttar:arsele

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...