38-30 = 8 bort, LMS 21/9

H-Klint

Långt ifrån nyfödd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR600-97 - Skrapad å ful, GS750-77 Ånglok
Max antal startande är vid:
Träning 38
Tävling 30
Jag har frågat förut och då svarades det att ALLA skulle få köra.

Jag tillhör antagligen en av de 8 som inte får vara med om det
skall kvalas bort folk.

Annars är jag vansinnigt sugen på det hela, men jag vill inte
sno de tusenlapparna ur barnens budget om jag bara får träna.

Att alla skulle få köra var ju i RRFA konceptet. Detta är inte en sådan tävling utan ett eget arrangemang av LMS som kör enligt den banlicens de har. MAx 38 till träning och 30 till start således.
Frågan är ju om det blir så många anmälda. Är det fler än 30 anmälda så kommer nog inte jag heller till start men då säger jag som Ulf Lundell: "En inställd tävling är också en tävling." ;)

Goodstuff skrev:
Att alla skulle få köra var ju i RRFA konceptet. Detta är inte en sådan tävling utan ett eget arrangemang av LMS som kör enligt den banlicens de har. MAx 38 till träning och 30 till start således.
Frågan är ju om det blir så många anmälda. Är det fler än 30 anmälda så kommer nog inte jag heller till start men då säger jag som Ulf Lundell: "En inställd tävling är också en tävling." ;)
Njeä jag tror att HW sa att alla får tävla

Utkvalning är nog det mista problemet i just den här tävlingen. Jag tvivlar på att det blir fullt i någon klass och hela tanken och målet med tävlingen är att alla skall få köra race. Vi lovar inget men vi har däremot internt diskuterat alternativ om det skulle visa sig att någon klass bli full. Jag tror vi löser det om det mot all förmodan skulle bli aktuellt.

/HW

OK, låter bra.

Ska bara hem och länsa ungarnas spargrisar så ska jag anmäla mig sen.

HW skrev:
Utkvalning är nog det mista problemet i just den här tävlingen. Jag tvivlar på att det blir fullt i någon klass och hela tanken och målet med tävlingen är att alla skall få köra race. Vi lovar inget men vi har däremot internt diskuterat alternativ om det skulle visa sig att någon klass bli full. Jag tror vi löser det om det mot all förmodan skulle bli aktuellt.

/HW

Om jag blir full får jag också köra två gånger :confused:

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2