t-quick
oldie but goldie, HSK
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=80368
obs, blev av med mitt 2gb kort i dagarna så jag fick plåta med ett 128mb cf´kort
obs, blev av med mitt 2gb kort i dagarna så jag fick plåta med ett 128mb cf´kort