!!!!

snöar som fan..
precis kommen till jobb & vägen över nötte var inte rolig...
20km/h gick det väl i =(

Det snöar... OCH DET SUGER KANINBALLE! Fan att det inte kan få vara torrt en liten stund. Får passa på och göra saker som är roliga när det snöar, köra och sladda med bil på fd F-10, hur kul somhelst :hihi

Får man köra inne på gamla F10??

Hehe, borde vara bra ställe att leka på. Jag vet precis vart som är bra... (låg rätt länge där....)

Vet faktiskt inte om det är helt ok att köra inne på F-10, med tanke på att företag har startat upp verksamheter därinne, (Koeningsegg, Vassalen mfl). När jag är och sladdar där så brukar jag + kompisar befinna oss på plattan där tredje stationskompaniet höll till. Nackedelen är att området har blivit ganska inhägnat, det var det inte i sommras, så det enda stället du egentligen kan busa på är just tredje stationskompaniets platta, och det lämpar sig kanske inte så bra för mc-bus. Men jag ska faktiskt ta och kolla upp vad som gäller och återkommer med fakta.

Rekade lite på F10 i höstas.. Plattan SUGER fett.. hela plattan består av ett flertal mindre betong plattor där det växer upp gräs etc.. testade lite stoppies ifjor på plattan & det var ruggigt kusligt när framhjulet kasade till ibland..

Det enda ngt vettiga stället på området var en raka som ansluter till plattan, men som Molia skrev.. Nya företag håller till i lokalerna precis utanför :(

Nedanför plattan ser det annars fett bra ut, tråkigt nog så är den delen inhägnad som sagt :(

Back