35kw xj6n

Måste rätta mig själv här. Fick precis ett mail från alphatechnik i tyskland att jag måste köpa av MC-Kompaniet och dom sätter tillbkaa pengarna på mitt konto....kul :rofl

Fick syn på KTM 390 Duke nu också, 32kw original. Kanske ännu roligare hoj? 49k för en ny.
Dock ligger försäkring inte mycket billigare än tidigare nämnda hojjar..

Duke 690 väger inte mycket mer än 390 och kan köras strypt till 35 kW, om du nu vill ha samma hoj i två år. Kostar mer från början men är nog lättare att sälja när den dagen kommer.

Jo, men försäkringen är rätt dyr på den. Isånnafall om man kan försäkra den som mellanklass på bilsport-mc.

Jag kunde inte teckna helförsäkring hos dom med 690 duke eftersom det skulle blir över 25k/år och då får man tydligen inte teckna hos dom..

Kollade på KTM:en, den är ju riktigt nice och billig i inköp. Den är mycket billigare att försäkra än duke 690. 0-100 ska gå på ca 7 sek och 170 i topphastighet. Verkar gå att jämföras med ninja 300 men att detta är en nakenhoj. Riktigt ball.

Ja om den går att wheela med kan jag fan slå till. Min ninja är lite väl slö för det tycker jag men med duken är det helt annan sittställning. Ska definitivt testa en till våren!

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman