32 dagar kvar till våren!

...och att solen stannat uppe längre än vad den brukar så här års

Det var märkligt. Vad är det för hemmameckare som gått och ändrat på jordens lutning nu då :hihi

Skämt åsido, jag vill också ha vååår!! Räknar med att vara ute och sladda i rullgruset i mitten på mars.

ooooooooohhh man blir ju helt pirrig i magen när man ser alla snacka om vår!

Fuck nykärlek, Känslan att dra ut på debutåket för året är ju the SHIT! :)

Börjar bli bråttom med vinterservice nu då, byta däck, byta olja, rensa röven mm.

Det var ju så gott om tid i nov när jag ställde in

Börjar bli bråttom med vinterservice nu då, byta däck, byta olja, rensa röven mm.

Det var ju så gott om tid i nov när jag ställde in

Hahahhahaa... vad fan har du gjort me din röv egentligen? :S

Kommer ju ihåg att det va fult okay att köra hoj förra året i Januari såg nått klipp från fastbikes.se där dom dundra runt på Boggien på en R1 :P

KOMIGEN nu förfaaaaaaaan bli varmare!!! Uppkörning snart god damit!

Det var märkligt. Vad är det för hemmameckare som gått och ändrat på jordens lutning nu då :hihi

Skämt åsido, jag vill också ha vååår!! Räknar med att vara ute och sladda i rullgruset i mitten på mars.

tur att det är en hemmameckare, för hade det varit en kommunalarbetare eller normal anställd hade det blivit skit av allt.

fifaaaan nu händer d grejjer i götet nu. till o börja me snön har smält sen vettefan....fan planerar redan hur jag ska lämna frugan, barnen o jobbet för en roadtrip ;)

fifaaaan nu händer d grejjer i götet nu. till o börja me snön har smält sen vettefan....fan planerar redan hur jag ska lämna frugan, barnen o jobbet för en roadtrip ;)

Du kan ju också börja hitta på ursäkter till varför det är 3 st STHLMare o ett antal lappkåtor i erat föråd!!!

JAG VILL OCKSÅ BO I GÖTE NU!!! Fan att jag inte heter Glen! :(

hhaha fifan jag lider me er..jag e lika kåt som ni..kan man inte ha ngn jävla elektronisk element som går på batteri inne i stället för värmens skull..

hhaha fifan jag lider me er..jag e lika kåt som ni..kan man inte ha ngn jävla elektronisk element som går på batteri inne i stället för värmens skull..

kropps värmen går att lösa, men när däcken inte uppnår en bra temp så du måste fisköra så är det inge kul!

haha jag skiter i tempen på däcken jden går o få upp jag vill hålla mig varm..men men ,d e ju inte så långt kvar till 10 plus.. ge d bara 3 veckor till..jag har rätt så bra koll på meterologin ;)

haha jag skiter i tempen på däcken jden går o få upp jag vill hålla mig varm..men men ,d e ju inte så långt kvar till 10 plus.. ge d bara 3 veckor till..jag har rätt så bra koll på meterologin ;)

haha som du har det nu har de i norrland i juni. så åk ut och åk för helvete.

haha som du har det nu har de i norrland i juni. så åk ut och åk för helvete.

haha jo fan norrland e ju ingen höjdare direkt tycker synd om grabbarna där.. men nu e man i götet så här händer d grejjer..SNÖÖÖN E SMÄLT. plus att mina kebabplantor på tomten har börjat kika ut:tummenupp

Jo nog märks det att våren är på väg, regnar som fan! :gnissla

*/ ?>
Nyheter
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot De flesta nav...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing