Snackade med en mc-polis ikväll och jag frågade vad han skulle göra om jag körde en hojj med 30kw med mitt mellankort. Han såg det som olovlig körning med påföljden indraget körkort. Detta var en mycket trevlig mc-polis och jag vågar inte tänka på vad som händer om man blir stoppad av en tjurig en. Så nu ska jag ialafall tänka en extra gång innan jag lånar farsans hojj. Förövrigt så går polis BMW:en i 240km/h så köra ifrån är inte att tänka på med min härk
.
Så nu vet ni det alla 25kw piloter.
Mvh Bosse
.Så nu vet ni det alla 25kw piloter.
Mvh Bosse
.