30dagböter 3månader utan kort!

Shit.

Ska du inte köra alls under den tiden du har indraget körkort då ???
Annat vid sidan av som man kan få cash från ?
Kan du inte få pengar från A-kassan eller Alfa ?
Det är ju ändå ev en tid utan normal lön.

Surt, vart hände det någonstans? Hoppas de inte tog dig på någon enslig 70 väg ute i på landsbygden..

Jag blir arg när jag läser sånt här:mad:
Det som stör mig mest är att man är så j*vla chanslös mot myndigheter och myndighets person typ en polis.Det han har sagt verkar gälla??!! gör som krille
dra alla över en kam :D
Känner med dig synd det där med kortet!!:gnissla

Surt, vart hände det någonstans? Hoppas de inte tog dig på någon enslig 70 väg ute i på landsbygden..

Det var på råby vägen, från hydro mot ishallen.
det ända fordon som befan sig i samma komun vid tillfället, var Grisen på sin fula bmw!
Frågan är ju om det är värt och vänta på lappen, blir man stoppad, så vet man ju att man blir av med den ändå..
Hur fan kan asset va så hård, klassas ju värre än mord verkar det som..

2808902 Det var på råby vägen, från hydro mot ishallen.
det ända fordon som befan sig i samma komun vid tillfället, var Grisen på sin fula bmw!
Frågan är ju om det är värt och vänta på lappen, blir man stoppad, så vet man ju att man blir av med den ändå..
Hur fan kan asset va så hård, klassas ju värre än mord verkar det som..
Precis som om du inte vet att Polismakten kan vara lite känsliga på olämpligt trafikbeteende?

Du får helt enkelt slå ut böterna och indragningen på alla fortkörningar och gånger du missat bältet, då blir det ju inte så farligt.
Om du nu behöver kortet i tjänsten så borde du kanske hålla dig på mattan lite?

2809759 Precis som om du inte vet att Polismakten kan vara lite känsliga på olämpligt trafikbeteende?

Du får helt enkelt slå ut böterna och indragningen på alla fortkörningar och gånger du missat bältet, då blir det ju inte så farligt.
Om du nu behöver kortet i tjänsten så borde du kanske hålla dig på mattan lite?
Har ni bytt från blå vit till blå orange på hojarna nu?

Fan va surt, 20 meter kan man inte skylla det på dålig växling :hihi

Låter som en smyg-polis :P

Helt korekt.

Ja dom där blå är ju människor dom me jävligt surt att dom har ett yrke där andra människor blir lidande bara för att dom kanske har en dålig dag eller helt enkelt bara är ett riktigt rövhål! :arsele Blev stoppad på Sveavägen för nån sommar sen för att jag slangade. Fick åka där ifrån med böter för körförbud på hojen (pga oförsäkrat obesiktigat och oskattat) och ett pekfinger för att jag hade kört på bakhjulet.:va Glad blev jag för de!!! Men jag lider med dig Maxan fyfan för att bli av med kortet när man jobbar med de. Kan förstå då jag själv är yrkeschaufför. Riktig otur!!! :huvet

Fan vilken osis du hade! Själv laddade man förbi danderyds sjukhus i 130, kollar lite snett åt höger precis när man kommer till 70 skylten och vad kommer där jo farbror crim!

Drog ner till 80 och höll det ända fram till naturhistoriska där körde han om mig och gav mig tummen upp! Förmodligen var han packad! Eller fått något av döingarna på sjukan!

Back