Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ktmjacke skrev:Om jag inte kommer ihåg fel så är bakdrivningen byggd av ett rotorlager från en helikopter,har för mig att det gick lös på ca 100 papp eller nåt.
Tysken skrev:Det är nog ett annat navlöst bygge du tänker på, den där röda choppern med navlöst endast bak? Repotage i MCM va? Förövrigt en hyffsat cool hoj![]()
Har sett fler som den här på bilderna så jag antar att det är nån sorts byggsats av nåt slag
johanrehn80 skrev:Vill ni förklara hur man använder ett rotorlager från helikopter till att få till en sån drivning. Är ju i branschen liksom och undrar lite.....
Mr_SoaP skrev:det måste vara någon typ av friktions drift... (ett till hjul/däck som är tryck emot det stora och driver...)
johanrehn80 skrev:spännande att se vad det har med helikoptrar att göra![]()
Robban_C skrev:Hursomhelst så tycker jag att bygget (den där mattsvarta) är ball. (Duckar för kommentarerna från SH:s members)
Macho Woman skrev:Ja, alla brudar från Skaraslätten. Det är de enda tjejerna i världen som blir imponerade av traktordäck.
Tofast4Hjo skrev:inte driva om Skara
![]()
Kanske stämmer. Kom att tänka på en annan sak som saknas. Hejdare! Iofs så kanske det inte går så fort med en sån knotaDee_cati skrev:Ähh, bara utställning, ingen drivning. Inget grenrör heller ju.... Men snygg var den!
Robban_C skrev:Kanske stämmer. Kom att tänka på en annan sak som saknas. Hejdare! Iofs så kanske det inte går så fort med en sån knotamen lite hejdare vill man väl ha i alla fall.
Tysken skrev:Frambroms finnes iaf, fälgbanan är "skivan". Bakbromsen hänger ihop med drivningen på nåt sätt.
Jag är övertygad om att den är åkbar, ska bara klura ut grenrören så är jag 100... Eller nja, vem fan behöver grenrör...
![]() |
Bike kör Stark Varg EX!
Under hösten kommer Bike gö... |
![]() |
Customhoj Bike Show 2026
Den 23 till 25 januari körs... |
![]() |
Racing på Kjula Dragway till helgen
Den kommande helgen (23-24 ... |
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |
|