300 km/h på kurvig landsväg...

Kan man köra "300km/h" så är vägen INTE kurvig... Iaf inte det jag menar med kurvig.
 
iskalla_killen skrev:
Kan man köra "300km/h" så är vägen INTE kurvig... Iaf inte det jag menar med kurvig.
Håller med där faktiskt.men det var ändå friskt kört :D
undra hur långt han hade flygit, om han hade frontat med den där bilen som han var så nära...de skulle jag vilja se :D "Wendy i can fly".... :angel
 
Hmmm undrar hur nerdrevad den är med tanke på accelerationen mellan 270 och 299!!!

Så frågan är: Hur fort körde han/hon egentligen?

Edit kollade en gång till:

accet var under nedlägg inte så konstigt..
 
Michelle No2 skrev:
Hmmm undrar hur nerdrevad den är med tanke på accelerationen mellan 270 och 299!!!

Så frågan är: Hur fort körde han/hon egentligen?

Edit kollade en gång till:

accet var under nedlägg inte så konstigt..
lägg märke till vilken växel "det" kör i..
kvittar nog om "det" körde i 200 eller 300..kändes lite väl ändå va..
 
Ganska intressant att det är sådana personer som drar ned sporthojarna i träsket filosofi. Detta är daglig körning av 75 procent av alla hojåkarna i Italien :hihi . Kurvig eller ej, men det saknas inte alternativ.

Till våren skall jag filma en körning på vägar om det finns möjligheter men för mig betydligt lägre farter och visar att det är det optimal sättet att köra hoj på enligt min egen åsikt.

/C
 
DanTheMan71 skrev:
E alla blinda här eller e det bara jag som ser att det e glädjemätaren Arne i fartenQUOTE]

Men jag som snabbspolar filmen när jag ser den så uppskattar jag dock farten upp till 300 ;) . Nej du, farten är närmare ljushastigheten eller ljusår från 300.
 
Han kör 299 på 5:ans växel vid ett tillfälle vad jag kan se. Sannolikt?
 
Lurch skrev:
Han kör 299 på 5:ans växel vid ett tillfälle vad jag kan se. Sannolikt?

Tänkte detsamma. Gör en ZX10:a mätaren ut på 5:an? Tror inte det. Men det går rätt friskt i alla fall oavsett om det är 200 eller 300... Inte mycket olja eller grus på den vägen.... God tumme med han däruppe. :pannkyss
 
DanTheMan71 skrev:
O kolla axet till 300 .Min R1 e fan inte slö men den e som en pråm om man jämför.

Den är en pråm jämfört med 10an, men det ser ovanligt snabbt ut. Dock kan mätarn inte visa 299 på 5ans växel så det är snarare växelindikatorn som har ballat ur. Dom har en förmåga att göra det!
 
chrtur skrev:
Ganska intressant att det är sådana personer som drar ned sporthojarna i träsket filosofi. Detta är daglig körning av 75 procent av alla hojåkarna i Italien :hihi . Kurvig eller ej, men det saknas inte alternativ.

Till våren skall jag filma en körning på vägar om det finns möjligheter men för mig betydligt lägre farter och visar att det är det optimal sättet att köra hoj på enligt min egen åsikt.

/C
Ärligt talat så fattar jag inte riktigt vad du talar om..
 
Din polare borde åka till Norge,,,, där finns det fina vägar..o så begriper man vad dom säger :) på bekostnad av att det e lite dyrare där med det mesta. :huvet

EZrideR skrev:
sant... ZX10R och var inte om i italien... en polare var där i sommras och när han kom hem var han helt förälskad i deras vägar... nu förstår jag varför.. kanske borde börja planera nästa års semester :)
 
Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Back
Top