30-årspresent/-upplevelse!

• Thread starter Thread starter Gräddnos
  • Start date Start date
UrbanTiger skrev:
En heldag på Bodaborg kanske kan vara nått. www.bodaborg.se
Var där i torsdags med jobbet. Kul som fan :näsblod
Man ska vara lag om 4 pers, det är lagom.

Känns som lite avlägset från Sthlm, om det bara är över dagen, men tack ändå!! :)

Gräddnos skrev:
Ahaaa... Ska kolla upp det där närmare! Tror de skulle uppskatta det! :tummenupp

Kolla på hemsidan så ser du telefon nummer.
Så ring och kolla tid och plats och sånt där :)

Men det jobbiga med det här är om dom ska göra det en specifik dag.
För vädret är ju som det är i dessa tider.

Vi har haft följande aktiviteter för våra 30-åringar :

Kålmården, dyka med hajar
Tamdemhopp, fallskärm
Wiskeyprovning på Akkurat med Björn (rip)
Guidad fisketur i Skärgården
Dykutbildning, apparatdykning
Flytur, valfritt segel eller motorflyg. Våran kille åkte en dubbeldäckare typ Biggles.
En 8 sekunders repa på strippen

LÄNK BORTTAGEN, FÅS I PM!!!

Sortera på pris & kategori.

Jag köpte en flyglektion i en stridsflygssimulator till min kille i julklapp, mycket uppskattat vill jag lova. ;)

EDIT:Blev bara lite fel där...:gnissla

Last edited:
Ligg med dom och se till att bli på tjocken. En upplevelse de aldrig kommer glömma! :tummenupp

Ligg med dom och se till att bli på tjocken. En upplevelse de aldrig kommer glömma! :tummenupp

mjaa, inte riktigt hela sanningen; vara på tjocken är sådär lite 'inne' och ganska så mycket politiskt korrekt dessutom i dagar som dessa.

nej, snarare kan en oförglömlig upplevelse tex vara allmän prygling på torget. vill man/de att det ska vara av en god karaktär, denna oförglömliga upplevelsen, kan en lokal trubadur iklädd klassisk trubadurdräkt inklusive jobbig med en gnutta gnatig röst, stå bredvid och sjunga med.

Nja, satt och googlade på upplevelser och hittade denna tråd, så det var faktiskt oavsiktligt!
Jag tycker det gränsar mot reklam. Särskilt misstänkt blir det när det är en så gammal tråd. Alla kollar väl när tråden är daterad när man söker?

Back