30 års kris

McB skrev:
Äh, skitsnack. Jag fyller snart 27, och livet har aldrig varit bättre än just nu. Faktum är att det bara ser ljusare och ljusare ut dessutom, så jag ser faktiskt fram emot att bli äldre, tro det eller ej. Inte för ålderns skull, men för livets skull.
Fan Makkbe, jag trodde du var smartare än så.

Om allt verkar gå fint, är det nåt som är helt snett. Nån högre makt med ett sinne för humor vaggar in dig i nån sorts trygghet, och just när du tror att allt är lugnt så KABOOM! smäller det till och allt ställs på kant. Du tappar allt hopp och blir en bitter cyniker igen, precis som det ska vara.

:)

Mattias skrev:

Om allt verkar gå fint, är det nåt som är helt snett. Nån högre makt med ett sinne för humor vaggar in dig i nån sorts trygghet, och just när du tror att allt är lugnt så KABOOM! smäller det till och allt ställs på kant. Du tappar allt hopp och blir en bitter cyniker igen, precis som det ska vara.

Den som tycker livet är lekande lätt. är inte gammal nog att ha varit med när det går tungt. alt bor med mamma fortf

Och jag som känner mig äckligt gammal då jag fyller 20 om 9 månader :eek:

Btw, grattis, eller nåt :)

Mattias skrev:

Det har redan smällt till ett par gånger, men jag har klarat mig helskinnad. Dock kommer jag alltid att vara en bitter cyniker, oroa dig inte. ;)

Jag tror jag hade min 30-årskris när jag var 25, lite skumt. :va Nu känns det verkligen som att det kvittar.

Madhonda skrev:
Grattis till alla 30-åringar...

//Mad

Jag och anderssonturbo tar också åt oss lite fast vi har 6 timmar och en kvart kvar... Eller hur andersson???

Fan, är det bara 6.15 kvar??? SUCK....

Välkommen till de 30 :Bugar Är själv 33 och tycker att det är en bedrift att ha uppnåt denna ålder med tanke på vad man har sysslat med tidigare i livet.

Har man likt mig kört som en :kocko :kocko :kocko när man var i början på mc-karriären, för att nu köra bara som en :kocko så är man glad att man har livet i behåll. Har familj nu, så man har ju blivit mycket förståndigare i trafiken....lite iaf :tummenupp

Så var glada att Ni blir äldre, snorungar som retas får smaka på käppen :D

Gammal och klen i kroppen men stark i sinnet eller hur var det nu igen glömmer så lätt numera :D

Lurch skrev:
Jag och anderssonturbo tar också åt oss lite fast vi har 6 timmar och en kvart kvar... Eller hur andersson???

Fan, är det bara 6.15 kvar??? SUCK....

Jamen grattis då, polarn!!!
:födelseda

//Anders

Boostmax skrev:
Jamen grattis då, polarn!!!
:födelseda

//Anders

Man tackar! Önskade mig lite snö och fick ett par cm för en timme sen!

Nu vill jag ha dunder och snus och lurviga luder.

Gonatt! Visst ja, man ska hålla i hatten också...

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8