30-åring omkom i krock med bil

TS
En eloge för rådigt ingripande.
Till nära & kära
Beklagar sorgen

VIF

Enligt uppgifter som jag fått via bekanta så hade han problem med ljuset på den hojen. När han bländade av så slocknade både hel och halvljus ibland.
Uppenbarligen skedde detta vid helt fel tillfälle denna gång.

V.I.F.

Man blir beklämd när man läser här på forumet och ser hur mycket som inte stämmer angående min brors bortgång. inte mycket fakta.
Det är jobbigt att se, vi har det nog jobbigt i familjen som det är.

Beklagar det som hänt, men din kommentar är helt meningslös om du inte tänker komma med korrigerande fakta utan bara svepande klagomål.

Man blir beklämd när man läser här på forumet och ser hur mycket som inte stämmer angående min brors bortgång. inte mycket fakta.
Det är jobbigt att se, vi har det nog jobbigt i familjen som det är.

Håller med MartinP, inte mycket mening med Ditt inlägg såvida Du inte var med vid olyckan och har annan fakta??? Wiseguy kom ju däremot med lite informativ fakta.

Såg att Du blev medlem igår. Ingen som tvingar någon i familjen att läsa SH vad jag vet?

Eller familjen menar kanske att det var Polisens fel?

Tjejen som körde bilen som var framför mcn är min arbetskamrats dotter. Hon var ganska förstörd efter det :/

Beklagar det som hänt, men din kommentar är helt meningslös om du inte tänker komma med korrigerande fakta utan bara svepande klagomål.

Håller med MartinP, inte mycket mening med Ditt inlägg såvida Du inte var med vid olyckan och har annan fakta??? Wiseguy kom ju däremot med lite informativ fakta.

Såg att Du blev medlem igår. Ingen som tvingar någon i familjen att läsa SH vad jag vet?

Eller familjen menar kanske att det var Polisens fel?

Du lyfte tråden:confused:
som #43, #44 skrev, meningslös.

/J

Varför håller ni på så där? Snubben har mist en familjemedlem, läser massa snickesnack - som förhoppningsvis i en del fall inte är menat så drygt och syrligt som det faktiskt framstår - i stil med att "knäppt att stänga av lyset" (som tydligen gick sönder) och "borde ha haft hjälmen ordentligt på" (vafan.. JA naturligtvis hade det varit bättre!!?!) och tar illa vid sig. Förstår jag helt och hållet. Skriver sen ett kort inlägg som inte är det mest välformulerade någonsin - so what??

Tagga ner lite!:krama

Varför håller ni på så där? Snubben har mist en familjemedlem, läser massa snickesnack - som förhoppningsvis i en del fall inte är menat så drygt och syrligt som det faktiskt framstår - i stil med att "knäppt att stänga av lyset" (som tydligen gick sönder) och "borde ha haft hjälmen ordentligt på" (vafan.. JA naturligtvis hade det varit bättre!!?!) och tar illa vid sig. Förstår jag helt och hållet. Skriver sen ett kort inlägg som inte är det mest välformulerade någonsin - so what??

Tagga ner lite!:krama

Antar att du inte läste hans inlägg ordentligt? Det han klagar på är felaktiga fakta som presenterats i tråden. Men han specificerar inte vad som är felaktigt, korrigerar ingenting och lämnar inga egna fakta. Vad tror du man uppnår på det sättet?

Nyheter
Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back