3 Minuter från Örebro SuperMoto Race Park.

Evil M

?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
450 Cross
Här är en liten film som jag knåpat ihop från Supermoto träningen den 2/7. RaceMe tog några varv på lånad hoj, enbart han som körde då jag filma. Filmen ligger på 40Mb.

Länk: http://rapidshare.de/files/25354482/RaceMe_p___rebro_SuperMoto_Race_Park_2Juli_-06.wmv.html

Bläddra ner på sidan efter ni klickat på länken och klicka på Free knappen, efter det får ni vänta runt 40sek, sen får man skriva in 3bokstäver eller siffror och sedan klicka på Download.

Stort sett första gången jag filmar och allra första gången jag klipper och klistrar i en film.

Blev ju nyggt redigerat, jag skulle nog inte klara av att få till det såpass bra efter ens 20 gångers redigering :( (jag har gett upp, det blir bara blä av allt)
Sen att han fiskörde är väl en annan femma :D

Dee_cati skrev:
2297315 Blev ju snyggt redigerat, jag skulle nog inte klara av att få till det såpass bra efter ens 20 gångers redigering :( (jag har gett upp, det blir bara blä av allt)
Sen att han fiskörde är väl en annan femma :D

Hördu!! Arbogatomte, :7peta det var ju en lånad hoj. Dom kör man försiktigt med. Kom hit och visa hur man ska köra då. Du skulle ju komma och köra på våran bana sa du ju i vintras. :tungan

Hur är det med ryggen? Skulle vara kul om du visade dig hos oss.

Evil: Kul med lite film på mig. :)

Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...