3 månader

unknownuser

Student
Gick med
2 Aug 2004
Hoj
---
3 månader, så lång tid är det tills min flickvän ska flytta som au pair till tyskland och jag fick det bekräftat av henne för några dagar sedan... har funderat så otroligt mkt på olika saker jag vill överraska henne med och göra tillsammans med henne innan hon åker så att hon verkligen bara åker ner med glada minnen. jag vill helt enkelt höra lite olika förslag på vad just DU skulle göra om du var i samma sits... ingenting är för krångligt, hon är världens bästa tjej och förtjänar bara det bästa, så kom nu med kreativa förslag! :)

Jag hade köpt ett PS3 och sagt att nu klarar jag mig fint utan dig - ses när du kommer tillbax ;)

Nä, men du kan ju flyga luftballong.

Fixa ett fint fotoalbum med kort på dig, henne och er tillsammans, skriv gärna några rader till varje kort för att tala om varför du just gillar det kortet, eller den platsen ni var på etc.
Slå gärna in albumet i något vackert omslagspapper och så massa snöre
Så kan hon ta fram albumet när hon längtar efter dig :)

Skriv ett långt kärleksfullt brev till henne som du ber henne att öppna på planet till Tyskland, dels så har hon nått att läsa, stilla sina nerver med samt återigen bli påmind om dig och din kärlek till henne.

Kolla upp om det går att skicka blombud eller nallebud till hennes adress i tyskland alt. använder du snigelposten och skickar något hon älskar som kanske favvogodiset, choklad eller liknande

Nån dag innan hon åker så tar du med henne ut på en god tre rätters middag på en trevlig restaurang, sitter och pratar länge och tittar in i varandras ögon över de tända ljusen :tuttar

Ta chansen att bli singel igen medan dörren är öppen!

Antingen det, eller så gör du som fröken Whiskey föreslog

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...