Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
xtreme skrev:
Syss skrev:Jovisst, men tänk dig för... Är nog lite väl tidigt att köpa 3G, grejerna funkar inte riktigt som det ska, nätet ligger nere en del, telefonerna krånglar.. Men de är roliga att leka med!!![]()
Men som sagt, en hel del strul....![]()
xtreme skrev:Så illa är det faktiskt inte! Visst är inte nätet fullt utbyggt, men det är egentligen bara A920 som är lite instabil! Dock kommer ny mjukvara snart!
xtreme skrev:Sen är det ju inte hela världen om man hamnar i 2G läge! Allt fungerar ju (utom videosamtalen). Det retliga är iofs att samtalet bryts mellan 3G och 2G...
Dee_cati skrev:Jag jobbar lite då och då med att bygga upp masterna, och det kommer floppa rejält tror jagAllt skjuts upp, svårt att få bygglov osv. Blir en fluga som kommer dö ut eller så är det omodernt när det väl kommer.
berggren_martin skrev:En kompis köpte en sån däringa mobil. Den har mest bara krånglat och alla internettjänster är så dyra så de ändå inte går att använda.

Nej, jag tror det finns en systemteknisk förklaring till det. Sen är det inte alls säkert att de i nuläget är lika tillförlitliga i norrländska glesbygden jämfört med i fjollträsk och andra överbefolkade arealer.Mavve skrev:Då är det fel på antingen din kompis eller hans telefon.
|
|
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!
Just nu återhämtar vi oss p... |
|
|
Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!
Just nu är vi mitt i provkö... |
|
|
Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!
Just nu är Bike på plats på... |
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot I samband med... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller