3 har ruskigt bra erbjudande nu!

xtreme skrev:
Kolla på www.tre.se

Börjar bli riktigt billigt nu!

Jovisst, men tänk dig för... Är nog lite väl tidigt att köpa 3G, grejerna funkar inte riktigt som det ska, nätet ligger nere en del, telefonerna krånglar.. Men de är roliga att leka med!! :banana

Men som sagt, en hel del strul.... :(

Syss skrev:
Jovisst, men tänk dig för... Är nog lite väl tidigt att köpa 3G, grejerna funkar inte riktigt som det ska, nätet ligger nere en del, telefonerna krånglar.. Men de är roliga att leka med!! :banana

Men som sagt, en hel del strul.... :(

Och taskigt täckning på vissa ställen, t.ex. förorter.

Så illa är det faktiskt inte! Visst är inte nätet fullt utbyggt, men det är egentligen bara A920 som är lite instabil! Dock kommer ny mjukvara snart!

xtreme skrev:
Så illa är det faktiskt inte! Visst är inte nätet fullt utbyggt, men det är egentligen bara A920 som är lite instabil! Dock kommer ny mjukvara snart!

Okej då. Nätet håller de ju iaf på med för fullt, så det löser sig ju.
Och jag lever på hoppet angående den nya programvaran.... ;)

Sen är det ju inte hela världen om man hamnar i 2G läge! Allt fungerar ju (utom videosamtalen). Det retliga är iofs att samtalet bryts mellan 3G och 2G...

De håller visst på att fixa det med att samtalen bryts. Sen läste jag att 3 ska börja sälja SE Z1010 vilket nästa är ett givet köp för min del! Den verkar vara skitcool. Ska få se en om nån dag. hihi.

Grejen e bara att de kommer störthöja priserna när efterfrågan ökar något, då vill man inte ha dyrt abonnemang eller dyr telefon i handen när man lika gärna kunna haft kvar sin gamla. Lekbehovet är litet, men vore kul kunna ta några roliga bilder ute i trafiken med high res mob. cam

Jag jobbar lite då och då med att bygga upp masterna, och det kommer floppa rejält tror jag :D Allt skjuts upp, svårt att få bygglov osv. Blir en fluga som kommer dö ut eller så är det omodernt när det väl kommer.

xtreme skrev:
Sen är det ju inte hela världen om man hamnar i 2G läge! Allt fungerar ju (utom videosamtalen). Det retliga är iofs att samtalet bryts mellan 3G och 2G...

Det bryts bara för att 3 och Vodafone (det gsm-nät 3 använder sig av) inte har skrivit några avtal om hur man ska räkna trafikkostnaderna när en kund växlar mellan 3G o 2G. De gjorde den enklaste möjliga lösningen för att veta när en person trafikerar respektive nät, man bryter samtalet o låter denne få "börja om från början"

Kan bli ändring på det när de andra näten kommer igång.

Någon som vet vilka operatörer som finns? Jag vill ha men inte från "tre" tycker deras mobiler verkar tråkiga. Vad finns det mer att välja på?

Någon påstod ju att även internet var en fluga :D

Dee_cati skrev:
Jag jobbar lite då och då med att bygga upp masterna, och det kommer floppa rejält tror jag :D Allt skjuts upp, svårt att få bygglov osv. Blir en fluga som kommer dö ut eller så är det omodernt när det väl kommer.

En kompis köpte en sån däringa mobil. Den har mest bara krånglat och alla internettjänster är så dyra så de ändå inte går att använda.

berggren_martin skrev:
En kompis köpte en sån däringa mobil. Den har mest bara krånglat och alla internettjänster är så dyra så de ändå inte går att använda.

Då är det fel på antingen din kompis eller hans telefon.

Jag är fullt nöjd med min 3telefon och har varit det sen december.
Spelar in miljoner filmer och tar triljoner bilder med den.
Den är min filofax samtidigt som den väcker mig på morgonen....

Det enda jag saknar med den är ljudinspelning - det hade jag ju på min T68i.

Kanske lite stor o ha med sig när man e ute o springer.... men då har man ju sin gamla kvar.

Köp en 3telefon så jag har nån o ringa gratis till :hihi

Jag ska skaffa tre så fort som dem släpper SE Z1010. Tycker att det verkar som om dem börjar komma igång med nätet nu.

Och till er som tror att det är en modefluga, tänk på att nästan alla sa likadant när man släppte 2G (GSM)

Jag sitter och jobbar med 3G radiobasprogramvaran varje dag så se till och köp nu :D

Haha....jag har en Sony Ericsson T100...460 spänn utan abonemang....
Helt BASIC, men det enda jag använder eländet till är att ringa & bli uppringd...

Skiter fullständigt i Pållyfååniska ringsignaler & färgskärmar ! :arsele

Men så har jag fyllt 30 också! :banana

Men spendera era surt förvärvade slantar på det ni...så köper jag ett slipon istället! *hehe*

Mavve skrev:
Då är det fel på antingen din kompis eller hans telefon.
Nej, jag tror det finns en systemteknisk förklaring till det. Sen är det inte alls säkert att de i nuläget är lika tillförlitliga i norrländska glesbygden jämfört med i fjollträsk och andra överbefolkade arealer.

*/ ?>
Nyheter
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage