3 cylindrar...

Dadde

Medlem
Gick med
16 Oct 2004
Hoj
KTM 450 exc -07. Ducati Monster 620ie -04 . Yamaha R1 Såld. Yamha FZR 1000 Såld. Kawasaki GPX 600 Såld. Honda NSR 125 Såld.
Jag lät min hoj stå ute i regnet över natte och nu när jag startade den gick den bara på 3 cylindrar. Vad kan ha hänt?
Vad kan jag göra?

MVH/Dadde

Dadde skrev:
Jag lät min hoj stå ute i regnet över natte och nu när jag startade den gick den bara på 3 cylindrar. Vad kan ha hänt?
Vad kan jag göra?

MVH/Dadde

Vet inget om din hoj, men har du kollat om det står vatten någonstans där det inte bör - typ vid ett tändstift eller så?

Dadde skrev:
Vad kan jag göra?

MVH/Dadde

Vet att det kan komma in vatten vid tändstiftet på sv650 när man kör i regn, kanske är så på din hoj också. Ta loss tändhatt och tändstift och torka tort.

när du startat upp den o märker att den bara gå på 3 så varva upp den till maxvarv ett par ggr så fukar det sen :hihi
prova o känn viket grenrör(avgasspopffen) som inte bli varmt där har du boven..sen e de bara o kika på tändstiftet o ev byta. :banana

Ville bara meddela att det löste sig. Jag ställde in hojen i garaget så den "torkade" upp, sen starta den fint.

MVH/Dadde

Back